Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 begynte de å krype masse med engang da? jenten min har krøpet et skritt om gangen i mange dager no.. i går krøp hun plutselig tre skritt to ganger og i sted krøp hun 5 skritt.. men hun kryper ikke så mye enda liksom..tok det lang tid før deres krøp mye når de først hadde tatt noen krypetak?
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Det gikk veldig fort. Han krøp bakover lenge, men plutselig klarte han å krype fremover (på en søndag). Dagen etter var han over alt. Men å sette seg opp har han tydeligvis glemt teknikken på. Han satt seg opp for ca. 1 mnd. siden, gjorde dette 2 ganger (på gulvet), men har ikke gjort det siden. Han setter seg opp i sengen hele tiden men ikke på gulvet, så kanskje han har glemt teknikken....hehe
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 hehe.. ja datteren min har gått bakover i flere mnd nå..hehe.. hun lærte seg å sitte seg opp selv for noen uker siden..så hun ligger seg ned, kryper litt og sitter seg oppigjen..sånn gjør hun hele dagen..hehe i sted var det en veldig gøy leke foran henne så da krøp hun noen ekstra skritt..hehe
mai mammaen til to Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 skjønner ikk ehelt hvorfor jeg var anonym..hehhe
LivetErEnLek Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Snuppa mi har funnet ut hvordan hun skal komme seg fremover. Hun har vel kunnet dette i ca et par uker og nå er hun overalt. De første dagene skulle det være veldig spennende for at hun skulle "gidde" (som feks en mobiltelefon på gulvet), men nå er det full utforskning. På tide å babysikre huset ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå