Gå til innhold

Vite kjønn?


nybebis

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg er gravid for andre gang og veldig usikker på om jeg skal spørre om kjønn på ultralyd denne gangen. Forige gang ville vi vite det, og det var egentlig veldig fint. Men denne gangen tenkte jeg kanskje jeg skulle prøve meg på å leve i spenning. Noen som har noen erfaringer? Er det ekstra stas å få overaskelsen på det oppi hele fødsels styret, eller Ikke? Bare lurte ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er alltid tidlig på'n på jobb.. wow :) Jeg kommer alltid litt for sent jeg..

Jeg vil vite det denne gangen også, men det er kanskje mest fordi pappan ikke har noen barn fra før - også er jeg for nysgjerrig

Hva vil pappan da? Også kan det jo hende at dere rett og slett ikke ser det. Jeg fikk ikke vite det før en uke før fødselen sist - for de kunne ikke se det da navlestrengen sperret utsikten/innsikten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har gjort begge deler. De to første visste vi ikke kjønnet på, og det var veldig spennende. På tredjemann ville vi vite kjønnet. Både i forhold til at det kanskje var lettere for storesøsknene og forholde seg til det, og fordi at for oss betydde det ingenting hva det var som kom. Var egentlig praktisk ok og få ordne de "riktige" klærne før den lille kom. Spenningen angående kjønnet var ikke der, men vi var like spente på hvem som kom. Så her kommer det ingen råd, bare litt erfaringer:) En fødsel er forferdelig spennende uansett. Det er jo et helt nytt menneske som blir født!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Ja det er sant, det er jo ikke alltid en ser det. Men vi er ikke sikre på om vi vil vite eller ikke. Det er vel ikke så viktig for mannen min, men jeg tenkte kanskje det ble ekstra spennende å få ut ungen hvis man ikke viste? Men jeg får tenke på det. Skal til UL om en 4-5 ukers tid. Gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sååå vite kjønnet,men samboeren min vil ikke.. Må nok diskutere det litt med han først. Hvis ikke de kan si at det er helt sikkert at det er det ene eller andre kjønnet så kommer jeg ikke t å handle ting t det spesifikke kjønnet. Frem til ungen ligger i armene mine kommer vi t å kjøpe kjønnsnøytralt tøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg er også gravid for andre gang, første gangen ville vi ikke vite det. men når vi skal på ultralyd i mars vil vi gjærne vite det. dette er vi enige om begge to. det blir også lette for datteren våres som skal bli store søster og få vite hva det er. ( ho er 4 år)

 

 

(11+4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk vite det sist, og jeg syntes det var veldig stas!

Mannen min mener vi kan få vite det denne gangen også, men jeg har tenkt litt på at jeg heller vil leve i spenning.... Vet ikke helt.

 

Jeg har dessuten en familie som nekter å innse at det er mulig å se kjønn på ul, og særlig mamma sier at hun ikke vil vite kjønnet før fødselen, men det er jo kjempevanskelig å holde det hemmelig når en først vet det! Grr.

 

Jaja, vi får se. Kanskje de ikke klarer å se kjønnet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også vite det sist eller det vil si jeg måtte få vite det, jeg ville bare ha jente og bestemte meg for at jeg ville vite det i god tid hvis det ble en gutt, så jeg kunne forbrede meg... Det ble jente.

 

Denne gangen hadde vært spennende å ikke vite men jeg er alt for nyskjærig og utolmodig for å la vær å spørre når jeg kommer på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...