Gå til innhold

***BIM TREFF BERGEN - Skal vi sette opp et nytt treff??


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle I bergen og omegn ;o)

 

Snakket med en venninne i januar,februar,mars klubben...de har treff hver 14. dag og det har vært/er en stor suksess!

 

Syntes det var koselig på forrige treff og lurte på om vi skal sette opp treff hver 14. dag vi også...noen innspill på det?

 

Kanskje vi kan gå på Bocca eller en annen kaffebar neste gang så vi ikke nødvendigvis trenger å kjøpe middag, men kan sitte å skravle over noe cafe snacks?

 

Foreslår onsdag 24 januar (altså neste uke) kl 18 og utover...er dere med på den eller??

(Det var en som skrev sist at hun ikke kunne torsdager og håpte vi kunne ta det en annen dag neste gang!)

 

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ca hver 14 dag går sikkert:) det går jo ta på litt ulike dager så alle kan være med en eller annen gang:) ons 24 går eller bra for meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden det høres ut som det er interesse for det setter jeg opp et treff inne på BIM-treff siden for neste onsdag kl 18! Legger ut en påmeldingslink der inne sånn at jeg vet hvor mange jeg evt. skal bestille plass til....

 

Vi får bytte og for eksempel ta torsdag igjen neste gang....så får alle være med innimellom!!

 

Husk å melde dere på inne på linken på Bim treff siden da :o)

 

 

Blir koselig å treffe dere som var sist igjen, og velkommen til alle nye også :o)

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag går jo også an å ta neste gang kanskje? Siden hun andre ikke kunne torsadager og jeg ikke onsdager.

Men det kan jo hende det er noen som ikke kan tirsdager da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosamor!

 

Ja, mente ikke å utelukke noen dager....vet ikke om det bare var forrige torsdag hun ikke kunne eller om det er alltid!!

Vi kan ta å høre litt når vi e på treffet neste gang hva som passer flest også variere litt!! Jeg har ikke noen faste dager jeg ikke kan, men synes det er litt greit å ha det enten man, tirs, ons eller torsdag siden helgen ofte er travel nok i utgangspunktet!

Skal ha i bakhodet at du ikke kan onsdager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Ja det kan vi gjøre, variere litt! Ja nei i helgen går nok ikke for de fleste av oss :).

 

Men du, jeg ville bare gi beskjed om at jeg ikke er den anonyme over her, hehe :-p. For det kan jo se veldig slik ut, siden jeg foreslo at vi kunne ha treffet på tirsdager også innimellom, men det er altså ikke det, heh. Huff, ville bare gi beskjed, for jeg syns det ble så innmari flaut hvis alle skulle tro at jeg ga meg ut for å være en annen med anonymt nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den tar jeg....hadde ikke tenkt tanken da men litt vittig hvis du hadde skrevet det innlegget anonymt Rosamor! Anonym knappen er vel mest for "pinlige" spørsmål i forhold til ting vi førstegangsgravide ikke har peiling på har jeg inntrykk av, hehe!

 

Vi får ta mandag eller tirsdag neste gang ;o)

 

Helgene forsvinner jo alltid på en to tre uansett...synes det nettopp var fredag jeg!

 

 

Snakkes :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten lagt ut treff inne på BIM siden Bergen i forrige uke!

Kjempe flott om folk kan melde seg på linken der inne under Bergen så vi ser om det kommer noen og hvor mange jeg skal bestille bord til hvis det blir nødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Det var veldig få som kunne no på onsdag....faktisk bare Zandii og 2gangsmor-81 fra april klubben og Docshelper fra mai klubben (og meg fra april da).

Hun som ikke kunne torsdager kunne visst ikke onsdag denne uker heller, så lurer på om vi skal flytte det til torsdag istedet?? Kanskje det passer for flere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av at forespørsel om å bytte dag og at det var få som kunne onsdag (bare tre stk) er treffet flyttet til torsdag! Håper flere kan komme da...

 

Har fått svar fra to av de tre (en som ikke har svart) som kunne at de er med torsdag istedet, men kan dessverre ikke få tak i 2gangsmor-81 siden jeg ikke har nummeret ditt. Håper du ser her inne at det er endret og at du kan torsdag...beklager sein endring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...