Gå til innhold

Kjemper barnas kamp i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det rettsak. Igjen.

Håper dette er siste gang, men tror ikke det. Men jeg har holdt mitt løfte til barna, de har fått uttale seg om hvor de vil bo.

Så får resten være opp til dommer og den sakkyndige. :)

Og jeg har blitt mer klar og vet hvor jeg vil ha fokus for egen del.

Det verste nå er å se hvordan dette sliter på barna, og vite at noen kan bestemme mot deres vilje!

Rart hvordan noen aldri klarer gi slipp! En som tidligere faktisk ønsket barn med en person, vurderte denne som en god omsorgsperson, god nok til å ha en jobb der han var mye borte, plutselig snur, og mener at denne person er en elendig omsorgsperson. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det ja. En del mannfolk er så full av hevnlyst etter brudd at det er ikke måte på hva slags monster det er de har vært sammen med og fått barn med. Fullstendig udyktig til å ta seg av barn :o)

Men før bruddet var dette monsteret mer enn bra nok til å ta seg av barn, mens han var på overtid hver gang han hadde fri . Lenge leve!

Krysser fingrene for deg imorgen :-) Lykke til!

Skrevet

Lykke til.. håper at de virkleig ser hva det beste er for barna.. klem

Skrevet

Lykke til i dag..... du sitter sikkert i rettsalen nå - men vi tenker på deg og krysser fingre for dere alle. Fortell hvordan det gikk da!

Skrevet

Masse lykke til ;o)

stella

Skrevet

Masse lykke til! Tenker på deg og barna i dag!!

Skrevet

Tusen takk for støtte! :)

Barna fikk viljen sin. Den eldste blir boende fulltid hos meg, og har samvær med far 1,5 uke på 3,5 uke. Den andre fikk halve tiden hos far og halve tiden hos meg.

Nå er det en midlertidig løsning. Så får vi se hvordan det går i noen mnd! Til hovedforhandlinger!

Skrevet

så bra at det ordnet seg! krysser fingrene for at det fungerer!!!

Skrevet

Det hørtes bra ut!!!

;O)

stella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...