mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hei! Kom bare til å tenke på om noen har valgt seg en forlover, for så å ikke bli valgt av denne tilbake og om det har "ødelagt" vennskapet?
To trollunger + en spire Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Det har ingenting å bety for meg! Ser ikke på det å være forlover som en så stor greie at det skal bety noe for vennskapet for eller mot.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 jeg hadde valgt forlover. min beste veninne. hun sviktet meg på d groveste... så jeg måtte velge ny.. det var svært vanskelig, jeg valgte kjæresten til broren tim min kjære. ser på det som en god måte å bli kjent med henne på
Lille jente Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Jeg velger den JEG vil ha til forlover, den jeg føler kommer til å beherske oppgaven best. Om hun ikke velger meg tilbake så er det hennes valg. Jeg blir ikke sur av den grunn. Jeg VET at det ikke er jeg som blir valgt, for vi er 4 bestevenniner, så vi velger den vi selv vil ha...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 jeg vil helst ikke være forlover jeg så jeg håper at min forlover ikke velger meg. Hun var forlover til søsteren sin så det er jo mulig hun velger henne og.
alltid anonym Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har mange gode venninner og for to år siden var jeg forlover til en av dem. Men når jeg selv en gang gifter meg kommer jeg til å ha ei anna venninne som forlover. Dette vet også hun jeg var forlover til og ingen sure minner av den grunn. Men hun kommer til å bli spurt om å være fadder når vi (forhåpentligvis) får en til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå