phantomet Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 med sine nydelige små møttes idag til hyggelig treff på Alby/Jeløya. Riktignok vererte det rykter om sporty jogging fra den ene (Gummis), og slapp Kafe holdning fra den andre(Klatten)....men slik ble det ei... Da endelig sist ankomne fant parkeringsplassen og treffstedet (Røverdatteren) kunne ekspedisjonen ta fatt... 7 modne mammaer med småttiser i vogn, tok turen gjennom skogen, til tider i svært kupert terreng, rundt og over trær som var blåst overende. Vi fikk sol i ansiktene, vind i håret og havbrus i ørene... Det ble t.o.m. mulig å ta en rastepause underveis, der den ivrigste av oss fikk prøvd spaden sin i sanden(Karosnuppa)....riktignok tilhørte hun den yngre garde, men mammaen stod ikke av veien for å bli med på skattejakten.(Karomamma) Så gikk turen innom Kafeen. Der gikk skravla i ett, deilig bakverk forsvant inn i det evige mørke, og kaffe gikk ned på høykant. De minste fikk seg litt å spise de også. Riktignok ble det forsøkt mating både ved bordet og på WC for en av dem, andre mer drevne i gamet stilte med fin matboks med godsaker i, og både middagsglass, brødskiver og frukt gikk ned på høykant. Trollets lille sjarmtroll må minst ha fått "hårvoksemiddel" i store doser i det siste, for maken til manke er ikke hverdagskost... Dailis var kanskje den heldigste, for hun ble hentet av en hel delegasjon flotte gutter og mann, som ville ha mammaen med seg på tur til "Frekkstad" Det er nok ikke fritt for at andre gjester ved Kafeen merket seg den noe høylytte lattermilde modenmamma gjengen, men med så mange søte små var det bare smil og humring å spore. Nå er det slik at hver eneste gang vi treffes er det noen som enten glemmer noe, eller tar med seg noe hjem som de ikke hadde planlagt... Enten det er smått barmetøy, fat eller babycalls som glemmer, eller det er cder, marsipan, blomster eller ødelagte kroppsdeler og sykdom som pådras... Denne treffet var ikke unntaket...En av de små fikk feber og utbrudd av vannkopper iløpet av seansen...God bedring til Klattens lille prinsesse!!! Takk for nok et hyggelig treff! Som vanlig kjørte undertegnede hjemover blid og fornøyd. Og med hyggelig reisefølge begge veier av Gummis og Leo er det ingen sak å dra såpass langt på tur...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hehehehehe......nå ler jeg så jeg griner her - utrolig bra skrevet!!! Det her gikk i skikkelig joggetempo når jeg begynte å lese, det var rytme og sang og en og annen klang:-) Tusen takk selv, en fantastisk hyggelig dag har det vært!!! Vi er superduperheldiggriser vi som har fått lov å møtes og bli kjent, med så mange flotte mamser og bebiser:-)) Hipp hurra for det! Nå har Klattispappan endelig kommet hjem og tatt over rollen som kengurumamma for lille prinsesse prikk og feber;-))
Velve Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Så bra at turen var hyggelig, var med dere i tankene.... Lykke til med lille prikka da klatten!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Så fint du skriver, phantomet! Jeg koste meg både på tur og på cafe, nå også med artig lesning! Deilig å lufte hjernen på Jeløya. Har fremdeles røde roser på kinn og er usigelig trøtt av all havlufta. Jeg er alltid så glad etter å ha vært på modentreff. Føler meg heldig og er takknemlig for at jeg har fått treffe så mange flotte modendamer med deres prinser og prinsesser (både de med og de uten prikker...) Jeg gleder meg allerede til neste gang!
Ronja65 Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Ja, tusen takk alle sammen:-) Ja du får sagt det du phantomen:-) Gleder meg allerede til neste treff:-)
Dailis Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Herlig skrevet=D Tusen takk for en flott dag! Den gjorde godt;D
♥Snulder Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Så koselig det høres!!!! Skulle så gjerne vært der!!! Vil ha vannkopper og vi! Føler at både jeg og Reveenka skulle bodd litt nærmere!
Karomamma Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 All ære til poeten phantomet!!! Kjempefint skrevet om den fine dagen i går! Det var veldig koselig å være på tur med dere og hyggelig å treffe Dailis for første gang også!! Håper snuppa og jeg får sjansen igjen senere
Gummelillan Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Hæ, hæ, hæ,.. (litt sånn små fornærmet...;-))))) Skulle jeg jogge altså??? Hmmm, var mye koseligere å danne en liten baktropp - ikke lett å skulle jogge og skravle på en gang da. Og jeg jogget jo til toalettet da ;-))))) Selv takk for en fin dag - og skyssen ;-) Du er go' du!
Babyonboard ;-) Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Savner dere alle såååååååååååå mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå