Gå til innhold

Nå fikk jeg en panikkfølelse her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde pos. EL test 13/1, vi hadde sex 13, 14 og 15, holder det tror dere? Tenker hvis egget slippes etter max tid da, f.eks 48 timer . HOlder det da?

UUUÆÆÆ, fikk plutselig for meg at det ikke er nok.... (snakk om tullerusk!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde holde ;)

Ellers kan du gjøre sånn som meg - ha sex hver dag... Er sånn passe lei nå. Fant ut at vi hadde hatt sex 15 ganger til nå i januar... Blir pause til neste EL nå ;)

Skrevet

PHU!! Takk skal dere ha!! Hehe, lettere panisk!

Jøsses, ja skjønner at du er lei Bea, og tror nok ikke jeg orker hver dag nei. Det vil si, jeg kan nok orke hver dag en periode, men han jeg bor sammen med er nok ikke helt med på den, hehe!

Føler meg som den eneste her inne hvor jeg nesten er mer ivrig på sex en mannen, selvfølgelig ekstra ivrig pga spire-ønske da. Angendaen er litt annerledes enn før ;-)

Dere må jo være utslitt, hehe, greit med pause da ja!!

Skrevet

hehe Tussa4pp nei du er ikke den eneste, jeg sliter ut sambo hver eneste pp...han ser på meg med bedende øyne og ber om en liten pause...*tihi*

Skrevet

Hahaha, ja det godt det er flere!! Stakkars mannfolk, men jeg var myyyyye verre når jeg ikke EL testet, da ble det litt slitsomt, og så ble jeg så SKUFF hvis han ikke orka, så for meg at den pp formelig fløy forbi.

Men, nå når vi vet når EL er, da er han helt innstilt på å virkelig stille opp de akutelle dagene. Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...