Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hei! Jeg er nå 17 uker og er fortsatt kvalm, brekker meg og kaster opp. Har noen prøvd akupuntur mot kvalme?
amilde 11.06 Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Jeg går jevnlig til akupunktur pga migrene. Noen ganger når jeg har vært der har jeg vært kvalm. Han har da satt nåler som virker kvalmedempende. En gang jeg var der hadde jeg kastet opp hele dagen og var veldig uvel. Da jeg gikk derifra var kvalmen som blåst bort og jeg var kjempesulten og gikk rett og handlet mat. Så jeg anbefaler deg å prøve. Har du en snill arbeidsgiver så får du kanskje dekt behandlingen. Lykke til!
Lilleprins og mamma Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Hei Jeg har også hørt at akupunktur skal være veldig bra. Jeg slet mye med kvalme fra uke 4-5 til uke 15-16. Fikk anbeaflt av en veninne å gå på apoteket og kjøpe meg armbånd mot morgenkvalme og reisesyke. Disse hadde jeg på meg stort sett hele døgnet. Hjalp meg. Bare et lite forslag... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå