Gjest Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 ?? Jeg er absolutt ingen testoman og pleier aldri teste før ikm. Har vel skjedd kun en gang at jeg har gjort det. Ser ingen vits i å teste før ikm dersom tanta likevel dukker opp...
StineMor_2007_ Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 hei=) jeg pleier å vente til jeg er 1 uke over ikm... tilfelle tanta kommer..noe den ikke har gjort enda...
Måånestråle Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er ekstremt nysgjerrig denne pp fordi jeg hadde så innmari god feeling på at det hadde klaffa. Det er to dager igjen til ikm og jeg har testet to ganger allerede, første gang 5 dager før ikm. Men jeg har ikke vært så ille de andre gangene altså, da har jeg testet rundt ikm.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har vært testoman og har startet fra dag 9...Har hatt ett par kjemiske som har vært litt fortvilende...så nå har jeg slutta med tstinga. Har ingen i hus lengre. Det som var "farlig" var det lageret med billig test strimmler på badet...nå har jeg heldigvis brukt det opp og skal ikke kjøpe nye. Håper jeg klarer å holde meg :-)
To tupper Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Jeg innrømmer det. JEG ER TESTOMAN Jeg tester seint og tidlig. godt jeg har strimler fra billigtester.no. ellers hadde jeg vært blakk for leeeeeeeeenge siden. Jeg begynner å teste en uke før IKM i tilfelle. Tester også for EL. Har bestemt meg at denne pp skal jeg vente til 2 dager over IKM hvis ikke tanta kommer. Vet ikke om jeg klarer det, men skal i hevrfall prøve.
Smula 80 Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er testoman!!! begynte testingen 6 dager før. 4 dager til IKM og jeg har testet i dag også. Negativ, men lever i håpet...
Tussa og Sofie Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er vel ikke testoman, var litt den første pp. Siden har jeg testet litt for tidlig en gang bare, forrige pp slapp jeg jo det, for da kom denne beryktede tanta FØR tiden. Denne pp, skal jeg vente til Over IKM har jeg bestemt meg for. Aner ikke hvordan jeg skal klare det men....
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 begynner gjerne 8 dpo jeg
♥lurelure♥ Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 tester i vei jeg. tidligste jeg har testet er vel 5dpo... ellers kom tr i kveld. 3 dager før tida, og jeg har alt brukt 4 tester.... testet til og med nå bare for å sjekke (skikkelig fortrenger realiteten). denne gangen håpet jeg sånn, at det var litt vondt å se det glippe...
Canutte Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Uff, må nok bare innrømme at jeg pleier å være besatt! Begynner vel 5-4 dager før ikm gjerne..Eneste måten jeg kan klare å ikke teste, er vel om jeg ikke har testene tilgjengelig..Lettere sagt enn gjort etter oppdagelsen av billig tester...
Positiva Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 Neeeeeeeei- Beredt!!!!! Ikke si det! Nå ble jeg lei meg!!!! Kan det ikke være festeblødning da vennen????
Spirevipp med go`gutten Skrevet 16. januar 2007 #12 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er som deg, venter i det lengste før jeg tester, orker ikke bruke så mye penger på å teste når det å få tantebesøk sier meg om jeg er gravid eller ikke, helt gratis :-) Jeg har vært prøver i to år (om to uker da), og jeg tror jeg har tatt tre tester iløpet av denne tiden. Idag var jeg å kjøpte meg en ny, for nå venter jeg på mensen som skulle vært her på lørdag. Skal teste i morgen, og jeg er faktisk litt spent :-)
Lille Trille* Skrevet 17. januar 2007 #13 Skrevet 17. januar 2007 Vil bare si til Spirevipp: Lykke til! Håper det klaffer nå! Etter to år hadde du fortjent det......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå