Trine 77 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Fikk et tips av en kollega at man ble lettere gravid hvis man fikk orgasme etter samleie, dvs. stimulering av klitoris. For da ville livmoren "LUKKE "SÆDCELLENE INNE I LIVMOREN .Noen som har hørt dette før?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har også hørt at sammentrekningene hjelper sædcellene rett vei, men hvor, og om det er noe i det vet jeg ikke... En før (for å fremskaffe masse fint slim som soldatene kan svømme i) og en etter (for å dytt dem på plass) og man er på den sikre siden :oD
Vestlandske meierier A/S Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Ja jøss, det skal visst virke, men er lurt å få orgasme samtidig med mannen, da får spermen litt drahjelp oppover;)
scubagirl med scubababy Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Dersom du greier 2 orgasmer er det å anbefale... Og så deilig da gitt... Jeg tror nok at dersom dere når klimaks samtidig er mye gjort. Og husk at penis skal være inni deg til den er slapp og "sklir" ut av seg selv... Det hjelper til at sæden ikke renner ut så fort... Ligg stille med bena høye så lenge du orker. Selv har jeg bestandig ligget natten igjennom før jeg har gått på do på mårran... Det er også forskjellige meninger om hvilke stillinger som er best. Jeg har den oppfatningen av at det er den stillingen dere begge liker best som er den beste... Og når du har blitt gravid, skal du se at sex-lysten stiger. Du blir mer følsom ved klitoris og det er ikke "farlig" med sex. Selv praktiserer vi forsiktig sex og samboer trenger ikke lenger helt inn for at jeg skal oppnå orgasme.. Dette gjør igjen til at jeg ikke har hatt blødninger etter sex heller... Lykke til..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 En ting jeg har merket av å være her inne, er at alt hjelper :-) Noen får ikke orgasme,noen før, noen etter, men de blir gravid. Noen går på do rett etter samleie og blir gravid, andre ligger hele natten og blir gravid. Så etter å ha lest her inne i over ett år er min konklusjon at ingen slike ytre omstendigheter er grunnen til at man blir gravid, men heller at det var dette som var måneden begge var fruktbare, dette var måneden en super sædcelle møtte gullegget...at det rett og slett funket. Så bortsett fra det å ha sex når man har eggløsning, så bare gjør som normalt, gjør det som du syns er best for deg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå