Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Jeg drømmer om at våre 2 barn , eldste 5 år skal vokse opp i en kjærnefamilie. Jeg vokste selv opp sammen med bare mor til jeg var6 år, da kom d en stefar inn i bildet......... En jeg ikke lærte meg å godta før jeg ble voksen. Jeg og min sambo hadde det helt topp til vårt første barn ble født. Da startet problemene og skuffelsene ble mange fordi jeg ikke fikk nokk hjelp med barna og husarbeid.Jeg er så lei og deppa i perioder, vi diskuterer ofte men han skjønner ikke at d blir for mye for meg, han mener selv at han gjør mye men at jeg ikke ser det. Vår baby på 6 mnd har han ennå ik badet, første bleien skiftet han da babyen var 4 mnd og siden den gangen er antallet ca 6. Han triller ikke tur med minsten, jeg har nesten ikke hatt en time fri for meg selv det siste halve året. Og slik var det med førstefødte også. Han kan bare plutselig stikke ut uten å si noe og være borte i et par timer.... Gud så deilig det må være å være mann. Han sitter å ser på tv når barna er lakt seg og jeg ryddre, vasker og gjør annet husarbeid. Føler aldrig jeg har tid å sitte og slappe av. Han får klærne vasket, brettet og som oftest lakt i skapet. Han har ikke iq til å planlegge en middag, men kan lage maten om jeg setter han igang. En veldig skjelden gang kan han støvsuge, rydde gidder han ikke- sier det er ingen vits for det blir jo like fort rotete. Det er jo sant men om jeg skulle tenke likedan hvordan ble det da?.....Jeg er så lei at jeg klarer snart ikke mere, ser ingen annen utvei enn å flytte men mangler mot. Det er et tøft steg å ta. Han sier vi har det fint- men lite sex. noe jeg ikke har tid og overskudd til. .....Huff som jeg klager, men det var godt å få delt min frustreasjon men dere.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Ville bare si at jeg har det helt likt. Eneste forskjellen er at min ikke stikker av, bare går hjemme å terger meg til det ytterste hver jævla dag! Høydepunktet hans er at jeg blir sint, spiller ingen rolle for han om barna er der eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Ikke glem at han må leve med deg, og er du halvparten så frustrert til han som du er her inne forstår jeg han godt. Det er så mange av dere kvinner som krever og krever av mannen deres og som har null forståelse, respekt og empatiske evner til hans situasjon. Han hører antagelig konstant på hvor misfornøyd du er med han, at du ikke orker å ha sex, at han er lat og udugelig? Ville det ha fremmet din innsats om situasjonen var motsatt? Vi menn er enklere enn dere enkle kvinner klarer å forstå. Dere er jo så enkle og dumme at vi tror dere er kompliserte og utspekulerte. Når han kommer hjem i dag går du han i møte med et smil og et kyss, det koster deg fire sekunder og et smil. Da kan jeg garantere at han er tusen ganger lettere å spørre, evt. at han gjør hundre ganger så mye i hjemmet uoppfordret enn ellers. Så prøver du å møte han med et krav og litt kjefting så får du se hvordan det går. Lykke til.
Kris. Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Anonym, du må være en mann... herregud man er to om å lage barn og ta ansvaret for huset. blir alt for lettvindt å si det på den måten du gjør, det er nok en grunn for at hun ble irritert første gang også,. Desverre er det slik at de fleste menn tror de er så priviligerte at de kan slippe ansvar for barn og hjem.Bare gjør noe når de selv føler for det, noe som regel ikke er ofte nok... Vi skal da ikke måtte lure mannen vår som en unge for at han ikke skal gå i vranglås. Skulle tru det var en unge i trass alderen du snakket om. Tenk heller på hvor snill denne kona ville blitt om mannen overasket henne med middag og rent hus en dag, det skal ikke så mye til. da hadde det nok blitt et deilig nummer på han også
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Javisst, jeg er en mann. Unger i trassalderen og kvinnfolk har da betydelige likhetstrekk . Menn er enkle, lette å knekke og lette å bygge opp - og jeg fatter ikke hvorfor så mange kvinnfolk hele tiden er ute etter å knekke mannen sin istedet for å bygge han opp. En mann med selvsikkerhet og trygghet i hjemmet gjør nok en bedre jobb enn en som helst holder seg vekke.
Kris. Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 TAKK OG LOV FOR AT JEG IKKE ER GIFT MED DEG!!!!! Det ma da være lov for an mann å prøve å snu situasjonen og prøve å gjøre noe også... hallo er det bare vi kvinnfolk som skal ete kameler? Vil du glede din kone så hjelp til med hjem og barn, du vil se du får en koselig, kosete jente med godt humør og ikke mist mye god sex. Det var ikke kvinner og barn i trass alderen som hadde likthets trekk, det er mann folk og barn i trassalderen. Får dere ikke som dere vil går dere heller å furter. Dere er ikke så priviligerte at dere skal belage dere på at kjerring skal gjøre alt i hjemmet. Kanskje vi skulle beggynt å gå vi også.... Bare forlatt alt sammen når det passer oss. og da skal dere ikke klage, da skal dere møte oss med et kyss og en god klem i døra.... hallo, det hadde du f........ ikke gjort etter måneder og år...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Sånn blir det krig av ja Si aldri til en gravid kvinne at hun skal tenke seg om.
Kris. Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Det er lov for en mann å bruke det "andre" hue også.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Selvfølgelig blir en sur og grinete av å gå hjemme og vaske, rydde og gjøre annet husarbeid når mannen slenger ræva i godstolen og ser på tv den lille tiden han er hjemme.Når en har barn sammen så er det en selvfølge at mannen stiller opp.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 Forspill starter med at mannen gjør litt husarbeid, hehe... Min mann har for lenge siden funnet ut at hvis han hjelper meg med husarbeidet osv, så får han en mye mere opplagt og kosete kvinne på kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå