Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Jeg og kjæresten min har det kjempe bra sammen på alle områder også sexlivet. Men 8 av 10 ganger kommer han etter 2 min. Og det er så leit, for han blir så lei seg, mye mer enn nødvendig. Og jeg sier at det går bra, noe jeg faktisk mener at det gjør fordi jeg tenker at det går vel over og jeg er like glad i han uansett. Men det blir på en måte til at vi har sex sjelden fordi jeg tror begge to gruer seg litt itilfelle det skjer igjen...Vi blir litt motløse av det. Det rare er at når han har drukket, så skjer det aldri. Da fungerer det leeeeeenge og er kjempe bra! Også noen ganger når han er edru, men det er sjelden. Jeg blir så lammet av det og vet lissom ikke hva jeg skal gjøre med det, selv om jeg gjerne vil gjøre noe... Måtte bare få det ut... Det er ikke noe jeg vil fortelle andre som kjenner oss fordi det er så privat.
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 heisann jeg hadde det på samme måte for ett år siden og det var faktisk da jeg bynte å ha sex, men kom aldri i begynnelsen fordi han kom så fort.. han ble fryktelit lei seg og neffor men det hjalp å snakke ut om det og prøve ut ting som faktisk fungerer han lå faktisk å tenkte på fotball og sånt for å konse seg om andre ting enn orgamsen som var på kanten! snakk med ham og prøv å finne stillinger og sånt som funker for dere begge!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 stopp opp litt rett før det går for han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå