Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å skall bli alenemor.

Jeg å sambo flytter fra hverandre 1 mars, men jeg får ikke noen ekstra stønader som alenemor før jeg har en kontrakt hvor jeg står alene å ha vørt i megling å skrevet sammvær..

vhordan får jeg da betalt første husleie som alenemor når d også tar 1 mnd behanlingstid om jeg får stønader etter jeg har blitt alene.

er litt fortvila nå.

har ikke sjangs til å få betalt noen husleie før jeg får mere penger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en prat med de som skal ha husleien fra deg.... privat eller bank og forklar din situasjon.

Jeg er selv der nå hvor alt står på vent på grunn av behandlingstid hos trygdekontoret.

Eller om du har snille foreldre sm kanskje kan hjelpe deg litt i en overgangsfase.

Mine foreldre betaler de mest prekere regningene for meg så det går greit.

 

mvh

Skrevet

Du må gå på sosialkontoret. De vil dekke det du trenger til stønadene kommer igang fra trygdekontoret. Hvis du får etterbetalt fra trygdekontoret for den/de mnd du har fått støtte fra sos.kont. vil de pengene gå til sos.kont.

Skrevet

hvilke pappirer trenger jeg for å få støtte fra sosialkontoret da?

Skrevet

Jeg lånte penger av mamma og pappa når jeg var i din situasjon. Det er en fryktelig tid, men jeg kan love deg at det blir bedre.

Skrevet

men du må ikke til mekling før du får penger. jeg ble aleine i november og fikk første utbetaling i desember. har enda ikke vært til mekling og ikke hørt noe om det heller.

Skrevet

Må til mekling når samlivsbruddet skjer nå i år 2007.

Ny regel. Gjelder samboere, så vel som gifte.

Skrevet

så da var jeg heldig da som flyttet før nyttår og jeg slipper ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...