Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Dette er litt frustrerende. Om jeg har tulla med ut på besøk o.l i kviletiden, så klarer hun aldri å finne roen andre steder enn hjemme i sin egen seng. Om jeg prøver å legge henne i vogna ute, så protesterer hun også, men slutter med en gang jeg begynner å trille. Har prøvd å la henne grine litt maaange ganger, men det nytter ikke. Jeg kan jo ikke være låst på denne måten fremover da? Noen som har tips til hvordan få henne til å sovne andre plasser også? Hun er 7 mnd...alltid vert sånn, uteom når hun var helt nyfødt da.
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 ååå sånn er jenten vår og, så vi drar i besøk maks 2 timer. Hvis hun skal sovne i besøk er det som oftest byssing når hun er overtrøtt. Stevsomt...skal på hytten i helgen, så jeg er spent på hvordan det går.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Tror at det du beskriver er ganske vanlig. De fleste babyer like å sove på kjente steder og gjerne til bevegelse ) Har vel egentlig ikke så mange tips. Vi måtte trille vognen i starten men vente han av med dette ganske tidlig. Vi bestemte oss for at nå var det slutt på vuggingen. Lot da vognen stå i ro og ga han smokken hver gang han gråt. Noen få ganger ble ble han ut av seg og ville ikke slutte å gråte, vi tok han da opp fra vognen, trøstet han og la han tilbake. Gjentok dette noen dager og etter dette gikk det gradvis enklere. Nå legger vi han i vogna når han er trett og da sovner han. Synes at det er greit at han like å sove o vognen, den kan vi jo faktisk ha med over alt yten for mye styr ) Vi har derfor ikke brukt noe energi på å lære han å sove andre steder, synes at vognen fungerer finfint )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå