Gå til innhold

noen som har funnet....


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

mat som var dritt godt før..og som nå smaker fy f...? det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid :) waldorfen på julaften smakte såååååå jævli...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Njaa.. Fant ut igår kveld at jeg MÅTTE ha rundstykke med makrell i tomat og majones.. er ikke noe jeg STORSPISER av til vanlig egentlig, men igår etter første biten, måtte jeg bare kaste den ifra meg,ÆÆSJ!!!!!

Var jo IKKE sånn den skulle smake jo......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja det er helt vanlig det. like etter jeg fikk lillemann..fikk jeg et erormt behov og lyst på prim( noe som jeg ovehode ikke liker) men da jeg kom fra sykehuset og skulle spise prim hjemme..smakte det så innmarig stygt...man er litt rar når man går gravid..og tydeligvis like etter på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg fekk mistanke på julafta då pinnekjøtte smakte dårli. ingen andre sa noko så eg nemnte det ikkje, det var nok berre meg..

 

ellers har eg fått dilla på snikers men ikkje noko anna sjokolade som eg vanlegvis likar.

 

blomkålsuppa et eg og masse av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke sjokolade, kaffe og te... Vanligvis er jeg en storforbruker av dette, men det er jo ganske praktisk, da, siden det ikke er spesielt godt for kroppen i alle fall. Ellers har jeg fått dilla på knekkebrød (som jeg vanligvis spiser ytterst lite av) med gul ost... Må ha masse grønsaker til middagen, også, men det er jo også heller positivt, da. Kanskje er det kroppens måte å si i fra om hva vi trenger, dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffien smaker ikkje lenger....men det kan jo vere bra sidan koffein ikkje er noko særs... Så no går eg rundt med kaffikopp med vatn på jobb, kan jo ikkje berre slutte heilt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...