Reveenka Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Håper du har fått tak i verdens nydeligste kjole der nede i Køben! Har fått ny mobiltlf, og den er så avansert(hehe) at jeg ikke har funnet ut av alle funksjonene, så det blir ingen tekstmelding på deg - og i tillegg har ditt nummer blitt borte på vei fra den gamle telefonen til den nye.... Når det gjelder treff på oss, må jeg desverre utsette det - har blitt sååååååååå innmari sylta. Omsider var det min tur, etter at resten av familien har vært dårlige fra jul og til nå.....
♥Snulder Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Heisann! Jo da det ble kjole. Men som alltid så funderer jeg i etterkant og lurer på om jeg har gjort det rette valget.... Uansett... det var deilig med en tur til Køben, spesielt innflygingen til Kastrup i storm var en opplevelse!!!!!! Skal nevnes at jeg ikke liker å fly i blikkstille vær........ Ny telefon er noe dritt! Tar litt tid før man lærer den å kjenne! Hvis du har samme nummeret, så kan jeg sende deg SMS med nummeret mitt:) God bedring forresten! Gi meg et hint om når du er frisk og rask og har lyst på ett aldri så lite modentreff!
Reveenka Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Joda, jeg har samme nummer. Etter mye om og men har jeg lært hvordan jeg skal hente frem meldinger så jeg får lest dem, og etterhvert skal jeg nok greie å svare/sende også... Jeg er forresten likedan når det gjelder å fly......den aller minste hump og turbulens så blir jeg blek om nebbet og ønsker jeg aldri hadde gått ombord i hel.....maskinen. Jeg vil gjerne ha et modentreff senere, bare formen blir bedre - vi tar opp igjen tråden! Nå skal jeg gå og pleie forkjølelsen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå