Gjest Skrevet 16. januar 2007 #26 Skrevet 16. januar 2007 Menstermin 26 april. UL termin 23 april:) Altso fram 3 dagar.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. januar 2007 #27 Skrevet 16. januar 2007 Min ble flyttet en dag bare den:) tror de fleste opplever å få en liten justering i termindatoen.
Little miss sunshine Skrevet 16. januar 2007 #28 Skrevet 16. januar 2007 Hei. Jeg fikk min termin endret på ul. Først var den 7 april, også ble den flyttet til 16 april. litt skuffa med en gang. Men det gikk over. Babyen kommer når den er klar.
Mamma&LilleKrølle Skrevet 17. januar 2007 #29 Skrevet 17. januar 2007 Jeg ble flytta 15 dager. Og har ingen tru på den nye terminen;) Jeg har menstermin 18.mai, mens UL-termin er 02.juni. Først så tenkte JM å skyve meg 3 uker tilbake, men så satte hun meg opp på ny UL for å sette termin. Og da jeg kom tilbake ble jeg flytta 2 uker istede.. Så jeg tror nok jeg har mest rett jeg da. Ettersom jeg hadde endel kontroll på når ting skjedde den mnd. og ettersom jeg tok testen på dagen jeg venta TR. Går jo bare ikke an at jeg bli satt 2 uker tilbake, for hvorfor slo testene ut da da?? 2 uker før de skulle vært positive??! Nei, jeg blir ikke klok på det derre:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå