Gå til innhold

Mange som har fått ny termin etter ul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke på ul før i sluten av uke 19 og er redd jeg får ny termin, en seinere en.. Syns dagene snegler seg av gårde og er redd jeg blir satt tilbake sånn at det er enda lengre til vi får se vår lille spire..

Mangen som har fått sin termin forandret??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei spiren!

Jeg fikk ny termin når jeg var på UL forrige onsdag - fikk termin en uke før - så det var jo gøy.

Altså flyttet fra 9. juni til 2. juni......... men det trenger jo ikke å stemme når man kommer så langt.........

Lykke til

Skrevet

Jeg ble flyttet fra 17. mai til 20. mai. Er bare glad jeg ikke ble flyttet enda lenger. Man hører jo om de som blir satt tilbake både 2 og 3 uker... Selv om det kanskje hører til sjeldenhetene...

Skrevet

Jeg fikk flyttet terminen en dag, fra 5. til 6. juni. Føler ikke at en dag spiller noen rolle, er vel ikke så ofte disse små kommer akkurat på termindagen likevel.

Skrevet

jeg fikk ny termin en uke tidligere. Det kan jo like godt være at du også blir flyttet den veien. og det er jo hyggelig! :)

Skrevet

Med førstemann fikk jeg utsatt termin fra 23.mai til 12.juni. Reagerte veldig på det selv den gangen, og mente at det ikke var rett. Visste jo ca når unnfangelsen fant sted og sa selv da at det mest riktige var i skiftet mellom mai og juni. 30.mai ble han født!

Skrevet

Jeg hadde menstermin 25.april, men ble flyttet til 6.mai etter ultralyden.

Er helt greit for meg.. Er jo ikke akkurat mange dager i den store sammenheng.. :-)

Skrevet

Mensterminen sa 22.mai. (Det samme som ul i uke 10)

Men på ultralyden nå i uke 19, ble jeg skjøvet frem til 29.mai..

Kjedelige greier men :o)

Termin har jo en slingringsmonn på pluss/minus 2.-uker, så en kan aldri vite =)

Spennende !

Skrevet

ble selv flyttet fra 19 til 23 april.. tror det er vanlig at det justeres med noen dager i forhold til mensterminen. fosteret utvikler seg jo litt i rykk og napp så hva som stemmer best er vanskelig å si.

Skrevet

Jeg var på UL da jeg trodde jeg var 17+6 på vei, men det trodde ikke hun som tok UL så jeg skal på ny UL for å få ny termin. Jeg blir nok satt tilbake to uker eller noe sånt. Litt kjedelig, men sånn er det.... Ikke at jeg skjønner hvordan det er mulig men. Er han så liten så er han så liten, ikke så mye å få gjort med det ;)

Skrevet

Jeg ble flyttet fra 5 mai til 9 mai, syns ikke det gjorde noe egentlig. har fortsatt en sterk følelse av at jeg kommer til å føde på 17 mai (hehe). babyen kommer når den vil den, men det er jo morsomt å telle nedover :-)

Skrevet

Er bare 12+5 så langt, så har ikke fått forandret noen termin enda, men har hatt tre ul`er hvor legen har målt fosteret til å være lengre på vei enn jeg har trodd - så kanskje jeg blir flytter frem på den ordinære ul`en...det ble jeg sist. Var i min uke 19 på ordinær ul, men fikk ny termin en uke tidligere på ul`en.

Skrevet

Jeg har vært på ultralyd i dag, og terminen ble flyttet fra 14 juni til 24 juni.

Skrevet

Ut fra mens så fikk jeg termin 13 mai. Var på UL på Ullevåll og fikk ny termin 4 mai. Helt ok at den ble skjøvet frem. Ut skal han jo uansett :-)

Skrevet

Fikk faktisk flyttet termin mer enn en måned frem, fra 10. mars som var menstermin legen regnet ut, til 13. april som de fant ut på UL. Nå skal det sies at jeg ikke hadde regelmessig mens før jeg ble gravid, og jeg hadde ingen anelse selv på når unnfangelsen fant sted. Men jeg ble bare glad for at den ble satt ut så langt, for da kunne jeg slappe av litt med tanke på alle utepilsene de ble i sommer... ;)

Skrevet

min termin ble flyttet 10 dager fram etter UL. Dette forklarte de med at det var sannsynligvis fordi jeg brukte p-plaster helt frem til siste mens og dermed ble eggløsningen litt forskøvet.

På UL måler de jo omkrets av hodet og mage og lengde på lårben og dataen regner ut termin ut fra dette. Selvfølgelig kan det være forskjeller fra person til person hvor stort barnet er, men det kommer jo når det vil selv, ikke så mye vi får gjort med det... :o)

Skrevet

Terminen min ble bare flyttet med en dag, fra 4. til 5. juni, så det hadde ikke så mye å si.

Skrevet

Jeg ble flyttet fra 22.april til 1.mai. Kjedelig at det gikk den veien, men babyen kommer vel når den er klar uansett dato...........

Skrevet

ja, jeg ble også flyttet fra 28.april til 7.mai..

men som du sier hu kommer når hu er ferdig... :-)

Skrevet

Jeg ble flyttet fra 9 til 11 mai, men skjønner egentlig ikke helt dette. Hvis man begynner på ny uke hver mand feks, burde ikke term dato falle på samme ukedag???Noen som vet?

Skrevet

Ja jeg gikk fra 16. til 19... Ikke såå lenge da, men dagene går sakte nok synes jeg..

Skrevet

Mensterminen min er 13. juni..

Etter Ul er det den 10.juni..

Skal jo alltid regne +/- 14 dager da =)

Skrevet

Hadde termin 17mai, men den ble utsatt tell 25mai.

D e jo bare ei uka, men d går jo så sakte;p

Men alt sto bra tell me vesle jenta åg d e jo d som betyr nåkka:)

Skrevet

Ble flyttet til 15 dager senere! Selv tror jegdet kommer til å skje midt i mellom, eller nærmere den "gamle terminen" - fødte to uker før termin forrige gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...