Gå til innhold

Til dere som liker besteforeldrene ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gitt de for å vise at dere setter pris på de?

Hmm..trenger tips til noen gaver nemlig..føler meg så gavmild nå *ler* neida..vil bare vise de at de betyr mye.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke et fint bilde av dem sammen med gullet da, som du kan ramme inn?

Jeg syns det er en flott og personlig gave :o)

Skrevet

Jeg kjøpte to nydelige engler på black &white til bestemødrene fordi de er våre engler i hverdagen. Laget kort og skrev litt om hva de betyr for oss, og la ved tegninger fra barna. Har også laget album av barnebarna og hender seg jeg kjøper blomster når de minst aner det, for da blir de så overrasket.

Skrevet

Jeg har gitt min mor hudpleie og fotpleie. Rett og slett fordi jeg ofte føler at hun heller prioriterer andre enn seg selv, og da måtte hun stelle pent med seg selv litt også ;)

Skrevet

som noen over her sa,ett bilde av di samme nmed ungene,eller noe personlig som du veit di liker men ikke har mulighet til osv

Skrevet

Plei å kjøp blomster innimellom når æ har fått mye hjelp fra dem :-D Ellers så kan du jo lag et fotoalbum tel dem med bilda av dem og ongan... skriv inn nån koseli dikt om besteføreldra eller små historia om ongan og besteføreldran, sitata fra ongan etc.

Fikk løst å lag et sånn album sjøl ;D

Skrevet

Hva med en kopp med bilde av barnebarnet på ?

Skrevet

Takk =)

Nå fikk jeg mange fine tips.. :)

Skrevet

Besteforeldrene her får hvert år albumsider til jul med bilder av hva som har skjedd det siste året. Særlig farmor setter stor pris på det, hun bor nokså langt unna. Det finnes mange andre fotoprodukter også. Kopp har noen nevnt, musematter, kalendere osv. Se på www.kortshop.no, der har de masse fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...