Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 sambo ønsker å gifte seg til sommeren... jeg mener det er ALT for liten tid og begynne å planlegge dette nå... jeg blir helt matt av alt som skal planlegges.. huff... ser verken hvordan jeg skal få tid eller råd... hehe... råd har vi jo egentlig da, med tanke på at både mine foreldre betaler og hans er med å betaler, men alt det som skal ordnes.. jeg blir helt gal!!! og sambo sier ingenting.. han snakket om det 2-3 ganger men ikke så mye mer.. off... vil jo ha han med meg oxo da.. nei huff håper han ikkenevner det mer og at bryllupet blir heller til høsten.. alltid ønsket meg vinterbryllup jeg da... selvom 07.07.07 har fristet meg lenge.. men det går ALDRI!!! heter det liksom ikke at du trenger rundt ett år på deg å planlegge alt? jeg syns dere er flinke som klarer all planleggingen jeg.. off...
Lille jente Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Det er egentlig ikke sååå mye å planlegge, og jeg må si jeg koser meg veldig med planleggingen. Du kan klare å planlegge bryllup til sommeren, problemer er bare at det meste er oppbooket nå. 07.07.07 tror jeg du bare kan glemme, for dette er den mest populære dagen å gifte seg på i år. Så da skal du lete lenge etter både kirke og lokalet som er ledig. Men kan du ikke bare si til sambo at dere tar det til høsten da? Uansett bør jo du begynne å planlegge nå.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Jeg tror ikke det er for liten tid å planlegge ..Jeg tro det har mer på hva men ønsker selv.. Vil man det nok, så får man det til også Dessuten er det ikke sååå fryktelig mye som skal ordnes .. Går ut fra at dere har familie og venner som vi hjelpe til om de får lov ?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 vi gifte oss 2 månder etter vi hadde bestemt dato så jeg kan trygt si deg at det ikke er for liten tid til å planlegge:-) bare å ha klart for deg hva du skal ha gjort! men ønsker du et vinter bryllup, hvorfor har dere ikke det da?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 ja jeg får sette meg ned og snakke med han ikveld.. hehe.... vet det går an å planlegge på de få mnd, men er redd tia går for fort.. hehe... bor på en liten plass så ikke så mange som skal gifte seg iår tror jeg, så kan være heldig med datoen:) hehe... men som du sier så må vi jo egentlig begynne å planlegge uansett... hehe...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 jah det er ikke mer jeg vil enn å gifte meg, og vet svigers gladelig stiller opp å hjelper til, for hun er mer i hundre enn meg:P hehe... HI
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 sambo har sååå lyst å gifte seg om sommeren.. hehe... han er nesten mer på tuppa enn meg.. hehe... og tror han har ett lite håp om at jeg blir gravid igjen i løpet av året og jeg har sagt jeg skal verken være gravid eller ha de "ekstra" kiloene når jeg gifter meg.. endelig komt ned i min størrelse.. hehe... så da blir det jo sommer bryllup.. hehe... og vi har vel ikke noe snø heller til vinteren og det er jo det som er fint med vinterbryllup.. hvis dere klarte det på 2 mnd skal jaggu jeg oxo klare det.. hehe... hjalp litt på å få disse svara.. hehe... hjelper på å se at andre klarer det oxo..
Mor til 2 prinsesser Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Sambo fridde på nytt på nyttårsaften Og vi skal gifte oss 18 august i år. Går fint det
To trollunger + en spire Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Du klarer å planlegge frem til sommeren. Det er bare å komme i gang med å undersøke kirke, lokale og evt. fotograf. Får du det i orden rekker du automatisk alt det andre. Lykke til! Kan garantere deg at du ikke får så mye bedre tid om dere velger neste år - lett å utsette ting dersom dere har for lang tid!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Vi planla alt på to månader vi - det var ingen problem! Men vi hadde sikkert eit mykje mindre bryllaup enn det du har i tankane (berre næraste familie + litt vener, til saman 22 stk) Det er jo ikkje SÅ mykje som skal planleggast synes eg... Og vi gifta oss i ei anna kyrkje enn den vi høyrer heime i, så vi måtte ordne litt ekstra.
aanonym Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 Vi bestemte oss rett over nyttover for å gidte oss rett etter påske. Vi skal ha ganske stort selskap, med 130 inviterte. Jeg tror vi skal klare det helt fint. Be venninner om hjelp, de fleste synes det er morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå