Gå til innhold

Hun er jo så urolig på kvelden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 8 uker,og hun er alltid så urolig på efta og kveld.

Sånn som i går var hun våken i 5 timer i strekk...og jo seinere på kvelden det blir,jo mer sutrete og urolig blir hun.Nytter ikke å legge henne,for hun bare skriker.

Prøvde mme i går for å se om hun var sulten,men hun ville ikke ha(får kun mm til vanlig).Men,alikevel driver hun og suger voldsomt på fingrene/henda sine....så jeg skjønner liksom ikke hva hun vil,og hvorfor hun er så urolig.Hun har en del luft,men tror ikke det er hele grunnen til at hun er så urolig.

Hun roer seg ikke før rundt midnatt,og da har hun vært våken i mange timer.

Noen fler som har det sånn?Og når vil dette roe seg egentlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med akkurat det samme. Jenta mi er 8 uker til torsdag. Helsesøster anbefalte meg å forsøke mme, da hun lurte på om jeg hadde lite melk på kvelden. Det hjalp ingenting. Begynte å gi henne minifom, og det synes jeg har hatt virkning. Ser litt sammenheng med kostholdet mitt i tillegg. Må holde meg unna det meste. Tror det er en kombinasjon av luftsmerter og overtrøtthet hos min.

Skrevet

Det er overtrøtthet. Og de trenger hjelp til å få en lur. Kankje er hun trøtt og men for trøtt til å suge brystet. Hvis du skal prøve flaske så begynn alltid med morsmelk. Så det ikke blir 2 nye ting samtidig. Og når hun behersker flaska så kan du introdusere mme. Gjerne først 50/50 mm og mme. Så bare mme.

Mange greier bedre å suge flaske enn bryst når de er helt utmattet.

Legg henne i vogna (inne) og trill den med raske tak. Antagelig sovner hun innen 5 minutter. La henne sove i 20 minutter, vekk henne og hun er blid og orker å fortsette kvelden.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...