Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Elias er full og har vært det ett års tid. Det er stadig betennelse i nen av dem og etter det forsvinner dem - men kommer stadig nye. Nå er jeg redd jeg også har fått dem. Trodde ikke dem var smittsomme jeg - åssen skal jeg bli kvitt dem??? Tar imot alle gode råd med stor takk!!!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Hei! Jeg har en datter med molusker og hun har fått dem av en lekekamerat når de badet. De er veldig smittsomme for barn, men voksne skal visst ikke være så mottagelige for dem. De sitter mellom to mnd til et år og vil man fjerne dem er det en hudlege som skraper dem bort. Dette er ubehagelig, så legen sa til meg at da var det bedre de fikk sitte til de forsvant av seg selv. Dette er noe jeg har hørt og lest, håper jeg ikke feilinformerer deg. Lykke til:)
annie66 Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Hei! Begge mine gutter (5 og 11/2 år) har også slike. Legen vår sier det er et virus. Han vil heller ikke fjerne dem, men jeg har blitt rådet til å smøre på fucidin salve når de er betente, slik at det ikke så lett smitter videre.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Min datter har hatt sånne i snart 3 år. Hun blir heller ikke kvitt dem. det kommer stadig nye. Hun har hatt dem i rompa og i tissen. Men legen vil ikke gjøre noe med det. han sier de går bort av seg selv. Hun ble smittet av meg. Aner ikke hvordan jeg har fått de. Men jeg ble kvitt dem etter et års tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå