Gå til innhold

i dag har jeg en 15 åring i huset =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

eldste gutt har bursdag=)åra flyr gitt....er ikke lenge siden han krabba rundt på gulvet å sjarmerte alle.nå er det enkelte jenter han sjarmerer =)

så nå skal jeg snart prøve å mikse ihop fromasjkake.men som vanlig blir det vel gubben som må stå for innmixing av gele og div.der er han proff,hehe

ha en flott dag da.her er det økning til full storm og regn.godt jeg er inne =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med bursdag i huset =0) mmmm..deilig med kake,

kan du sende over en bit ?;-)

Ja tiden flyr, har selv konfirmant til våren, rart å tenke på..

Har jo barnedåp også da ,-)

Skrevet

Gratulerer med 15 åringen!! En flott alder,har selv en som var 15 i desember:)) Ha en flott stormfull dag!!

Skrevet

skal slenge til deg en bit,hehe.men hvilken retning ???

ja,skal ha barndåp nå i februar,så har gubben 40årsdag i april,og så blir det konfirmasjon da......tror det blir full rulle fremover.=))

er så lenge siden jeg planla dåp,at jeg nesten ikke aner hva jeg skal planlegge,hehehe...men det blir vel greit,håper jeg.

Skrevet

Har du også barndåp ? Artig...

Jeg bor på Østlandet, men skal dra "hjem" til Tromsø for å døpe prinsessa mi...

Har ikke planlagt så veldig jeg heller, datoen er iallefall spikret........

Det orndner seg nok for oss begge =0)

Det pleier det for søte jenter..hehe...

Skrevet

jepp...her blir det dobbeldåp.barnebarnet skal døpes også =)

skulle gitt mye for å reise hjem til vesterålen for å holde dåp,heheh.

da hadde mamma fiksa det meste, knegg...;O)

men hun bor i midt troms,så det blir like tullete det å.langt å dra for alle parter.ordner seg vel,men akkurat nå ser det ikke helt bra ut.kaos er ordet =) men,jeg fant servietter på nett,med søte trykk og dåpsdag på.tror jeg bestiller det,så har jeg begynt iværtfall =)

Skrevet

Grattis med 15 åring i huset!!!

Neste her i huset er 19 års feiring..................og jeg er ikke en dag eldre...........rare greier det der;-))

Her har vi hatt et fantastisk vær i dag, knallblå himmel med strålende solskinn, deilig tur v vannet og bøldeskvulp.............kan ikkje klaga nei:-))

Skrevet

Forsinket grattis til 15-åringen og mammaen hans!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...