Gå til innhold

..........lei meg =(


Beibi82

Anbefalte innlegg

...huff.. denna natta har vært et mareritt. krangla med mannen om at jeg vil få sove et par "hele" netter (5-6 t sammenhengende) når han har fri, noe han tydeligvis har vanskelig for å forstå!??!! Ingrid får 50% mm og mme så han kan FINT klare seg med "nattevakta" aleine.

 

Så i natt vekte han meg fordi hun hadde bæsja på seg, og han føler seg ikke trygg nok på bæsjeskift og skylling under servanten. Greit nok, jeg hjalp ham og lærte han hvordan man holder ungen. Når jeg da stod der å lærte han at han ikke sku dra kluten bakfra og frem ol, klikka det fullstendig for han og sa jeg var blitt forandra til ei kjerring etter vi gifta oss, at aldri han fikk noe oppmerksomhet lengre, at jeg ikke værdsatte hva han gjore osv.. ikke mye pent han sa!

 

Gikk å la meg.. duppa vel av en halvtime og våkna av at jeg var dritkvalm (STØNN).......... så nå sitter jeg her, kvalm, såra og trøtt....

 

lalalalalala....*plystre*...lalaaaaaaaaaaaaa nynner på min klaaagesang... =o0

 

ugg... håper kvalmen gir seg, orker ikke tanken på en bæsjebleie =/

 

Noe av det jeg heletiden har LOVET meg selv at jeg ALDRI skulle gjøre er å krangle foran barnet vårt............ jeg føler meg ELENDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg... sender en trøsteklem til deg ihvertfall.

Jeg synes nå det var dårlig gjort av mannen din og kjefte sånn på deg også. Litt tåpelig å klage på at han ikke får så mye oppmerksomhet lenger... det er jo ikke så rart at du ikke kan gi han like mye oppmerksomhet som før, fordi akkurat nå så har du ei som trenger deg 100%. Han burde jo ikke være sjalu på jenta deres. Og hvem har vel overskudd til å gi mannen like mye oppmerksomhet i denne tiden hvor vi får lite søvn, ammer og er kjempeslitne.

Han burde vel heller gi deg ekstra mye oppmerksomhet, og ekstra mye avlastning i denne perioden.

Håper kvalmen gir seg og at du føler deg bedre utover dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men har bare en ting å si: Drittmann! Nå ble jeg provosert altså! Jeg hadde pakket bag'en og stukket av en natt eller to, så kunne han sjekke ut nattevåken for seg selv. Og ikke "trygg på å skifte bæsjebleie"! Alvorlig talt; du har måttet lære deg det, og det må han også! Man er to om å få barn. Og har han gitt deg ekstra mye oppmerksomhet i det siste kanskje, siden han synes han kan klage på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D vavældi styggt sakt a han!!! Ska han ha oppmerksomhet adæ må han da avlast dæ med babyen sånn at du har overskudd tel det. Min sambo eheller ikke så flenk da, men når det verskeli røyna på så trør han tel...

 

Første skitbleien han skifta va på storesøstra dagenderpå... æ hadd nemmeli fått spysjuka ;)

 

Go bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke lett å få barn.

det er den største "prøven" et parforhold kan få.

 

min samboer bruker også å få noen utblåsninger en gang i mellom.

da står vi å "blåååååser" på hverandre, jeg gidder ikke å finne meg i å bli kjefta på.

 

dessuten har jeg lært at min samboer må få gjøre ting på sin måte.

 

 

 

får håpe din mann kommer til fornuften senere i dag.

ellers så får dere sette dere ned å snakke sammen om hva som skjedde i natt.

 

han savner deg nok bare.

det er ikke lett å komme i siste rekke (etter ingrid og deg)

 

håper dere får ordnet opp.

 

 

dette ble et litt rotete innlegg...jaja.....er litt i ammetåken..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...