små Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 hvorfor kan de ikke bare henge opp regnbuksa? Hvorfor kan de ikk bare spyle den ren og henge den til tørk? Nei, det ble visst for mye arbeid for de!! grr.. jada jada jada..skjønner de egentlig veldig godt...men er furt likevel! hehe.. Føler jeg vasker regnbukser/dresser hver dag jo! hehe Og hvis de hadde hengt de opp, selv om de er litt skitne, så kunne jeg i det minste bare tørka av sanden..men nei..de må krølle de sammen og legge de en pose, så de blir våte og skitne inni også!! grrr!!! jada jada jada..! hehe.. de har jo nok å gjøre.. hehe.. noe må jo jeg irritere meg over også
Sugarbaby Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hei. jeg skjønner frustrasjonen din.. i barnehagen det datteren min går, har ungene med seg dressene hjem hver 14 dag for å bli vasket. De henger opp dressene på barnehagen slik at de tørker å bare børster av den verste sanden. Jeg synes dette er en kjempefin løsning, for vi vasker jo ihjel klærne til ungene visst man skal få det med hjem hver dag til vask. Jeg tror nok at jeg ville ha sagt ifra enda tydeligere. Lykke til:-)
små Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Hehe..takk for svar =) Er nok ikke plass til å henge opp alt i bhg vår..ikke så lenge det er vått og sånn...så jeg forstår de jo.. meeeen, litt "irritert" må man jo få være..
køben Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 jeg skjønner frustrasjonen din, men vi gjør også sånn i vår barnehage .Når du har 20 barn og tre ansatte, må en ha tid til å hjelpe barna også.Mange er også bløte og må skiftes på. Vi har også bleiebarn som må skiftes på.Vi har rett og slett ikke tid til å spyle alle klærne.Mange av disse regnklærne tørker heller ikke over natta ute i gangen i barnehagen, og vi har ikke mulighet til å få tørka dem alle i ett tørkeskap.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Er dere 3 ansatte på 20 barn? Hos oss er det 3 per 10.
køben Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 a, vi er det noen dager i uka ja.Men dette er storbarnsavdeling da, men en del av barna er jo ikke fylt tre år når de starter på avdelinga 01. august, men fyller i løpet av høsten.Her i kommunen teller de for en i det året de fyller tre år. I kommunen her ser man på helheten i en barnehageuke når en teller plasser, sånn at en ikke skal overstige et visst antall plasser i løpet av ei uke, en ser ikke på enkeltdager helt rent nei. Det ideelle er nok atten barn på storbarns ja, ser det av plasshensym og hjelp til enkeltbarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå