Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Mannen min og meg bor i London med 2 barn .Barna er 7 og 5 år gamle. Vi flyttet fra Norge da det eldeste var 8 månder. så det andre ble født i london..Vi tenker å flytte tilbake til norge fordi vi likte livet der i Oslo.. Vi er bare tenker på barna om de kan klarer å lære norsk(Vi snakker arabisk hjemme)..De kan ingen ord på norsk(bare Takk ). Hva synes dere hivs dere var i vår situasjonen ??
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Barn er utrolig flinke til aa laere spraak og kommunisere, saa om det er kun deres spraak du er bekymret for trenger du ikke det..Om du vil gi dem en liten start, kan du jo evt sende de paa norskkurs...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Du har rett barn er flinke til å lære nytt spraak.. Er det noe norskkurs for barn?? Er det noe extra hjelp de kan få på skolen
alltid anonym Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Tror ikke du skal bekymre deg. Barn lærer språk utrolig fort og er flinke til å tilpasse seg. Vi kom til england da barna var 9mnd og 3 år. Språket til 3 åringen kom med en gang hun begynte på barnehagen her, og det var overhodet ikke noe problem. Barna dine er jo gamlere, og jeg tror nok de vil få ekstra hjelp og oppfølging på skolen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå