dritgrei hei hei! Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe... flinka... ta lunch sånn innimellom da i alle fall kan en gang annenhver dag være en deal? :-)
Urtete Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 HÆÆÆÆI !!! Så koselig at du roper på meg! Nå ble jeg virkelig glad - sånn langt inni meg!!! :-) Har vært på jobbreise hele uka, uten tilgang til internett. Er her en bitteliten tur nå, bare for å titte litt. Og jammen er dere aktive her inne! Jeg kommer til å bruke laaaang tid på å oppdatere meg. :-) Det var virkelig deilig med en "luftetur". Skikkelig husmorferie! Hotellfrokost, middag uten å løfte en finger..... osv... Mye interessant faglig på dagtid, og hæla i taket på pub på kveldstid! Det var en veldig sliten urtete som kom hjem idag etter flere seeeene netter..... Hærlig å komme hjem til sambo og barn, selv om det hadde gått helt åkei med et par netter til! ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Så fint å se deg igjen her inne da!! Og deilig med noen dager "ferie".........selv om sånne jobbturer kan være tøffe nok de altså;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2007 velkommen hjem, det er gpdtr å ha deg her i svingene igjen!! Og en ukes tur på vift alene...ååååååååååå så deilig!!!! hmmmmmmmmmmmmmmm jeg kan vel satse på den lags nytelse - tja om fire år kanskje, eller ti eller femten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå