Gå til innhold

UURTINIIIIINGS, hvor er du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe...

flinka...

 

ta lunch sånn innimellom da i alle fall

 

 

kan en gang annenhver dag være en deal?

 

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆÆÆÆI !!!

 

Så koselig at du roper på meg! Nå ble jeg virkelig glad - sånn langt inni meg!!! :-)

 

 

Har vært på jobbreise hele uka, uten tilgang til internett. Er her en bitteliten tur nå, bare for å titte litt. Og jammen er dere aktive her inne! Jeg kommer til å bruke laaaang tid på å oppdatere meg. :-)

 

Det var virkelig deilig med en "luftetur". Skikkelig husmorferie! Hotellfrokost, middag uten å løfte en finger..... osv... Mye interessant faglig på dagtid, og hæla i taket på pub på kveldstid! Det var en veldig sliten urtete som kom hjem idag etter flere seeeene netter.....

 

Hærlig å komme hjem til sambo og barn, selv om det hadde gått helt åkei med et par netter til! ;-)

Skrevet

Så fint å se deg igjen her inne da!!

Og deilig med noen dager "ferie".........selv om sånne jobbturer kan være tøffe nok de altså;-))

Skrevet

velkommen hjem, det er gpdtr å ha deg her i svingene igjen!!

 

Og en ukes tur på vift alene...ååååååååååå så deilig!!!!

 

 

 

 

hmmmmmmmmmmmmmmm

jeg kan vel satse på den lags nytelse -

tja om fire år kanskje, eller ti eller femten

 

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...