Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Har gjort noe skikkelig dumt i helgen. Var ute på byen og hadde sex med barnefaren. Vi ser hverandre nesten ikke i det hele tatt, men møttes da ute på byen. Dette fikk meg til å tenke på, hva om jeg ble gravid igjen. Da blir jeg jo alene med to små. Og hva sier trygde kontoret om du kommer der med et barn til med den samme faren men at vi ikke er sammen. Huff... noen son har opplevd dette. Vet det er tett gjort, men det var liksom så enkelt med han og la meg si det sånn... det har vært lenge siden sist.(er ikke gravid, men sånn hypotetisk)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 unskyld vist jeg er kynisk no. men tenkt på angrepillen eller abort ? trygdekontoret har virkelig ikke noe de skulle sakt det er jo ikke slik at de nekter deg trygd av den grunn. jeg har to barn med samme far. var alene en stund med eldste så kom vi sammen igjen og fikk et barn til og gikk fra hverandre igjen. da gikk jeg på trygdekontoret selfølgelig. opp på skjermen der kom det at jeg har vært aleine før og at det er samme far. de sa ingenting på det, hva skal de i så fall si ?
SK&Maylen Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Har vert noen innlegg her inne om det der, så det har skjedd ja, både om de har vert sammen elller ikkje sammen! Er og veldig mange som har/har hatt sex med barnefar selv om de ikkje er sammen! Så du er ikkje alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå