BlackDalia Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Stikker innom på besøk.. har bare holdt til på skravle siden jeg hoppet over fra Bim til Dib.. Var innom her til å begynne med men siden det ikke var bevegelse på siden "glemte" jeg den... Kan jo presentere meg..c",) Er 41 år og bor i Bergen (sentrum ) Har 2 stor gutter på 20 og 21 år og 2 små gutter på 1,5 og snart 3 år. Neste kull kommer vel om ca 20 år.. he he
Natteravnen* Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Hei-hei, og velkommen hit! Dette er et veldi koseli forum, og her blir det løyst mange verdensproblem.Og også heimlige sådan! Mykje moro er her iallefall! Ikkje like mykje aktivitet heile tida, men så er det godt å få litt tid til andre ting innimellom, bla husarbeid og sånn.........c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Der var du jo:-)) Velkommen tilbake hit - det hyggeligste forum på dib - ingen over ingen ved siden;-))) Mange rause, snille, kloke, humoristiske, hyggelige jenter samlet her:-) (.....og det var hennes innlegg jeg kopierte over hit altså;-)
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 heisann =) velkommen hit.så fint at du fant tilbake da. jeg kan bare si en ting om denne siden.den er best!!! helt toppers er den =)
dritgrei hei hei! Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 hei du, jeg kjenner ikke deg jeg, men jeg kan si velkommen jeg også... jeg er 29 og mamman til to en på seks og en på null... du har 20 års avstander jeg har lagt meg på den 6 års linja.... er det greit ??? hehe :-) vi snakkes snart! natta
Ronja65 Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Velkommen inn. Her er det koselig å være. Er sjeldent andre steder på dib/bim, da jeg trives godt her:-) Jeg er også 41 år. Har tre jenter på 16, 10 og 9 mnd. og en gutt på 15 år:-) Er svensk og bor i Asker.
Superlis Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Kjempe kos og høre fra deg igjen!!! Her er det bare kjempekos!!!!!
BlackDalia Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2007 Næææ! så kos da.. her er jo aktivitet!...he he he... Må trene meg opp til å gå inn her.. er så vant til å være på skravle..c",) men skal se jeg kommer inn i det etter hvert..
Karomamma Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Hei på deg!! Velkommen! Bare å sette i gang med treninga. Det tar ike lang tid før du hopper direkte inn hit Jeg blir 41 i mars, bor i Oslo og er mamma til Karosnuppa som er 19 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå