Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 hvor lang tid tok det og var det tøft følelsesmessig? jeg skal snart ut ijobb og det er en fordel hvis det blir slutt på amminga(mtp melkespreng) ammer nå vanligvis kun morgen og kveld,av og til kosepupp før han skal sove på dagen...
Firefly77 Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Beklager, er ikke kommet så langt ennå selv. Han er bare 8 mnd. Men jeg har hørt at trikset er å la besteforeldre eller noen ha ham en helg, uten pupp i to hele døgn skal visst gjøre susen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Min driver og avvenner seg selv nå... Har bare blitt mindre og mindre interessert i puppen ettersom verden rundt blir mer og mer spennende. Han er nå ni måneder og vil kun ha litt pupp om morgenen og selv det må jeg "overtale" ham til å gidde.. Så, jeg slipper jo problemstillingen du tar opp ser det ut til :-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Med 1.mann sluttet jeg med amminga da han var 19 mnd. Trappet ned og sluttet helt av seg selv. Det siste halvåret var det amming 1-2 ganger i døgnet (morgen/kveld). Hadde ikke noe problem med melkespreng av den grunn. Hvis du ikke har en jobb som gjør at du er borte sammenhengende i flere døgn (f.eks. nordsjøen e.l.) så kan du jo fortsette med litt amming når du er hjemme (enten morgen eller kveld)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå