Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 går det an og få et normalt og godt forhold etter utroskap ?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Dersom mannen din har vert utro vil jeg først si at det er leit... Men jeg vil også si at det går an å få et veldig bra forhold etterpå likevel. min kjæreste som nå er min mann var utro. Jeg hadde vanskelig for å forholde meg til han etterpå og visste ikke hvordan ting kom til å bli. Det har tatt tid og han har måttet bevise for meg at det går an å stole på han. Før dette skjedde haddevi det fint, men nå har vi det bedre enn noen gang. Jeg føler inni meg at han elsker meg. Det har tatt tid, ca to år, men det går an å tilgi utroskap. men det må jobbes med og den som har vert utro MÅ MÅ MÅ MÅ viae at han virkelig angrer... Lykke til.Håper det ordner seg for dere dersom dette er tilfelle...
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 NEI... jeg hadde aldri tilgitt det, men det er meg da;)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Jeg hadde heller ALDRI tilgitt det..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 NEI!!!!!!!!! Det har jeg prøvd, og det er ikke noe jeg angrer mer for!
minime<3 in belly Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg ahr også prøvd å tilgi utroskap for mange mange år siden, men det endte i at jeg eksploderte helt under en fest.... Men på en annen side, hadde samboeren min nå vært utro vet jeg faktisk ikke HVA jeg hadde gjort... han er nemlig min drømmemann og han er så snill og god mot meg. hadde han kommet hjem og fortalt at han hadde vært utro så hadde jeg blitt helt knust....Spesielt nå som vi skal ha barn. Så jeg tror jeg hadde prøvd å tilgi han, men jeg aner jo ikke hva som hadde skjedd. Jeg tror du må gjøre det du føler er rett for deg og deres situasjon...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 trukke jeg hadde klart det nei...Æsj bare tanken er jo ekkel.. Har vært det selv engang og jeg kan ikke skjønne hvor dm jeg var...Men det er ikke med han her jeg er sammens med nå da...Trur jeg kommer til og slite med det livet ut at jeg har gjort noe så dumt....Klarer aldri og tilgi meg selv for det!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 For noen år siden så var x-typen min utro mot meg med SIN forrige ex. Nå var situasjonen slik at hun prøvde å få han tilbake helt siden det var slutt mellom dem. Så etter at vi hadde vært ilag i 3 år, så dro han plutselig til henne etter en krangel! Dette var ett kvinnemenneske jeg ikke klarte trynet på siden hun hadde prøvd å ødelegge forholdet vårt i 3 år! Prøvde å tilgi han etterpå, men det funket ikke. Endte opp med at jeg kjefta han huden full hver dag, og jeg var ikke levende med. Ikke klarte jeg å stole på han og da blir sexen deretter og. Så det ble slutt da... Men nå er vi kjempegode venner, spesielt typen og exen min:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Eksen min var utro, og jeg kunne aldri ha fortsatt forholdet med ham, det hadde ikke fungert. Nå er jeg sammen med verdens mest fantastiske mann, som også er far til min nydelige sønn, og jeg vet at om han noen gang er utro, så er det slutt... Så jeg håper inderlig det aldri skjer, selv om jeg av og til tenker at man aldri skal si aldri (har jo hendt meg før...)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Jeg ga beskjed til han som jeg var sammen med for ca 4 år siden at hvis han var utro så var det på hue og ræva ut! Det var noe jeg sa til han fra den dagen vi ble sammen! Han kunne gjøre hva faen han ville, så lenge han ikke var utro! Så etter noen år så var han utro, men han trodde ikke jeg mente det som jeg sa så seriøst som jeg gjorde! Så nå har han prøvd å få meg tilbake i 5-6 år nå... hihi...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 en som du var sammen med for 4 år siden var utro og har prøvd å få deg tilbake i 5-6 år nu..?
Sandra<3L&E<3 Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Hei, jeg tror man kan få et forhold til å funke etter et evt utroskap. Men jeg tror ikke det kan bli det samme som før, eller bedre! Man har altid tanker om hva han/hun har gjort, i bakhode som ligger å tærer! har selv tillgitt for utroskap, å det angret jeg på! jeg plagdes med å glemme det, men ville ikke innrømme det for meg selv! Så det endte opp med dårlig selvtillit å bare mye rot! Men hvis du føler dere får det til, å at det faktisk går ann å ordne ting, så er det bra Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå