Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Dere lurte meg!!! Nå har jeg surret inne på msn og prøvd å laste ned live....har gjort det ca 4 ganger nå, men får jo ikke logget på!!!! HJELP!!!!!!!!!! Skulle nok ventet på fjortisdama her i huset og overlatt det til henne........... Kommer tilbake i løpet av kvelden!!!!!!!!!!!!!!! Hehehehehehehehehehehe...................;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 jeg har i grunnen lukket lokket... åpnet det igjen for å se om phantomet fikk det med seg... jeg er sliten i strikken og slapp i lomma slunken så da skal jeg se på tv og legge meg snart.... jeg begynner på skolen i morgen jeg. sov godt, god tur og syng høøyt! klem klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Jaja, jeg får sitte her og klø meg litt i hodet jeg da. Nå kom fjortissen inn med sine gutte & jentevenner, invitert på nystekte boller og kakao, med lovnad om at vi ikke kom inn i stua og pratet og sånn..........tjihiiii................;-) Så hun fikk heller hjelpe meg senere sa hun.........;-)) Ha en fin skoledag i morgen dritgrei hei hei:-))
phantomet Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Unnskyld.....*smiler* Jeg savnet deg veeeeeldig..... *snufs* Får jeg en bolle nå eller????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 Seffern!!! Slenger over et par her..............SVISJSVUSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå