Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Sitter her og koser meg med nystekte boller og varm kakao:-) Er jo litt forvirret av været og årstidene, så jeg har litt høststemning akkurat nå jeg:-) Kjempemørkt ute, og fuktig av regn............etter regn kommer sol sies det, så jeg satser på fint vær i morgen jeg;-) Gleder meg til å møte dere på Alby, selv om jeg tviler på at jeg klarer å gå tur. Men jeg er ganske god på kafèbesøk da, så jeg får sitte pent i ro og vente på dere andre trimmerne:-))
Blomman Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 mmm så godt!! hadde du vært naboen min hadde jeg stukket over med engang!!
Natteravnen* Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 åååååå, nam, send over nystekte bolller!!!!!!!!!!!! Og god bedring!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg slenger noen avgårde i din retning og jeg;-)
Natteravnen* Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 mmmmmmmmmmmmmmmmmmm...............kjenne lukta smyg seg over Strynefjellet.....................takk c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2007 Tjihiii...........;-))) Nå har sambo akkurat tatt ut nystekte ciabattaer fra ovnen. Han ble nemlig litt skuffet når jeg bakte boller, for han hadde også lyst til å bake litt! Snakker om herlig sambo altså:-))) Slenger over et par sånne også jeg:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå