Gjest Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Skal fly med datteren min på 6 mnd til Spania på torsdag. Er det noen som vet om kabinpersonalet koker vann ombord på flyet man kan bruke til grøt? Skal også ha med litt mme, lurer også på hvor lenge en flaske holder seg i romtemp fra den blandes hjemme til baby skal drikke den?
3 tette gutter Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Kjøp Nan i porsjonspakker, de er geniale på tur. Min sønn drakk den når den hadde romtemperatur, det er ingen problem så lenge babyen vil drikke det. De serverer jo te ombord så varmt vann får du! Ville likevel heller anbefalt kun melk, evt litt fruktpure som du får på glass eller små porsjonsbeger. Pes å begynne med grøt, blir lett litt rot. Det er no ikkje så lang flytur til Spania at det er snakk om mange måltider. Lykke til!
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Du fár varmt vann pá flyet - ikke noe problem. De serverer jo kaffe og te, og har da mao varmt vann. Jeg har fátt det hver gang jeg har spurt.
Antonita Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Du får kokt vann. Syns det var helt greit med grøt, men fruktpure er jo enklest. men de må jo ha litt mat på en sånn lang tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå