små Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 ...HERLIG! er alt jeg har å si om den.. En fantastisk bra bok..anbefaler ALLE som ikke har lest den, om å lese den! Dere som har lest den, hva syns dere?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 jA VELDIG BRA..Da boer du lese Da vinci koden etterpaa (om du da ikke leste den foerst??) Den er enda bedre syntes naa jeg..
små Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 Leste den først;) hehe Vet ikke hvilken jeg liker best..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå