znuppeline Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 hvorfor er det så mange som er anonyme? forstår godt st nåe det er ting man helst ikke vil ut med i det offentlige - eller saker man føler er for sensitive til å stå for med fullt nick - men når det er slike ting som ikke er "så farlig......" mener jeg. Hvorfor anonym da tro? Bare lurer altså.
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Tror det er noen som ikke vil "ha på nicket" sitt at de er alenemammaer bl.a. pga av at de er veldig aktive i andre forumer og det er stadig folk derfra inne her for å kikke. Selv i år 2007 er det en del som ser ned på alenemammaer. Utrolig nok! Ellers så er det en del som bare er NN hele tiden uten at det er noen øyensynlig grunn for det. Selv synes jeg det er bedre med nick så lenge det ikke er veldig sensitive opplysninger såklart :-) NN er en jo med nick og. En bestemmer jo selv om en vil ha profil eller ikke. Eller hvor mye en gir i profilen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg velger å være anonym konstant. Jeg liker ikke å bruke samme nick lenge, og det er slik det er. Her har jeg muligheten til å være anonym og det er grunnen til at jeg bruker forumet.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg er en av de som alltid signerer med nick her inne på alene.det er som lucky7 skriver,de som liksom er i "skravle" og " krangle" klanen som jeg kaller det så fint,de har en tendens til å se litt ned på de som er alene.eller som ikke er gift med hund og hus til 4,3 millioner. Sier ikke at alle som er der inne er slik,men nok til at jeg ikke vil signere her.Orker ikke slike "men du er jo alene,du har jo støtte i hode og ræva" kommentarer hvis jeg skulle legge innlegg der inne. Svarer aldri frekt til noen her inne på alene selv om jeg ikke viser nicket mitt. Samtidig vil jeg si at jeg synes det er så godt å ha dere som er her inne;)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 rettelse til det innlegget over her : jeg er en av de som alltid signerer anonym her inne på alene. Sorry!
Umulia med Amalia Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Er litt trist da... Man blir på en måte litt kjent med de som bruker nick. Når det gjelder anonym så vet man jo ikke om det er en eller flere personer. Dere kunne jo undertegnet med et annet navn, og i tillegg bruke anonymknappen, slik at det dere skriver ikke henger ved nicket når dere er på andre forum. Bare et forslag, for hyggens skyld;-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Den var ikke dum Umulia med Amalia;) ....bare ingen tåpelig fra andre debatter kommer å signerer med mitt "nick" og skaper trøbbel;( Her er mitt alene nick: stella
tonebf Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 jeg er somregel aldri anonym men vis jeg svarer på noe som jeg syns ingen andre har noe med så svarer jeg anonymt av den enkle grunn av jeg kjenner folk her inne i virkeligheten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå