Gå til innhold

Nå har jeg vært på vift... .o/

Anbefalte innlegg

Skrevet

rundt på DiB...

Og helle måne så lite lyst jeg hadde til å legge igjen noen innlegg, svar eller spor i det hele tatt...

Har lest om alt fra fæle bio mødre, minst like fæle stemødre, teite svigerforeldre, egoistiske besteforeldre, ammediskusjoner, erting av foreldre som opplever sine barn som begavede og streng barneoppdragelses disiplin....osv osv Har registrert manglende takhøyde for forskjeller og liten toleranse for andres meninger enn sine egne...

Resultatet av min lesning rundt omkring er vel mest av alt litt vondt i magen, og takknemlighet for at min tid på DiB er forbeholdt dette forumet til vanlig...

Så takk damer for at dere gjør meg glad, er snille med hverandre, tar dere tid til å svare uten å rette pekefinger til noen, som gir gode råd, deler tips og hverdagshendelser....Og ikke minst - viser raushet og humor...som vekker latter og smil stort sett hver gang jeg logger meg på!!

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vifter litt rundt av og til jeg også, men jeg vifter meg fort hjem igjen hit... det er så mange skumle der ute i de andre rommene...

:-)

Dette er som det gode varme kjøkkenet med peis og te og vin og bjørkeved og lammekoteletter og strikketøy og ei skuvseng og sånn - her bor jo vi...

Skrevet

Det forumet jeg har blitt aller mest trist av av samtlige forum her inne er Mine, dine, våre................har aldri sett så mye bitterhet, sjalusi og lite raushet samlet noe sted i hele mitt liv. Ble bare lei meg på barnas vegne, om dette er gjennomsnittet av voksenforbilder for mange barn........:-(

Det er alltid godt å komme inn i varmen igjen her, etter en utflukt i vind og ruskevær;-)

Skrevet

Er sjeldent på vift, koser meg fælt her inne jeg...:-))

Skrevet

Jeg vifter litt jeg også, er enig med Attpåklatten i at det aller verste er Mine, dine, våre barn. Har vært aktiv der i perioder, men der er det helt greit å hugge hodet av dem som har en nyansert bilde og synes ting fungerer greit. Orker ikke å bruke tiden min på sånt. Var aktiv på Bryllupsdebatten en stund, nå er det liksom mindre aktuelt... Det er best å holde seg her inne, her er ikke folk ute etter å ta hverandre ;-)

Skrevet

Heisann, og takk til deg også! Sjølv er eg av og til også på `vandring` rundt omkring i diverse forum, i det siste syns eg faktisk at skravle har blitt litt `kjekkare` enn det var ei stund. Har kanskje litt tynt grunnlag for å sei det, sidan eg ikkje er der så ofte, men syns iallefall det var bedring, og det er eit godt tegn! Ellers er det mange `skarpe`innlegg ute å går, ja! Alltid godt å kome heimatt hit til modne!!!!!!!!!!

Skrevet

Har du sjekket ut Pratekompaniet.net? Det er et veldig hyggelig forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...