bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 hei. regner med at det er flere en meg her som er trøtte, slitne og sultne. så jeg vil komme med et tips til en kjapp, enkel middag. som er kjempe god. jeg kaller den, annettes pølse og potetstappe spesial. ; ) tar en middagspølse. ikke kutt tauet som holder den sammen. skjærer et snitt oppå pølsen. fra ende til ende. nedi der stapper du hvitost. så surrer du bacon rundt HELE pølsen. sett den i ovnen på grill i ca 10- 15 min. så lager du potetstappe som anvist på posen. vips... middag på 15 min. jeg pleier å drysse litt grillkrydder på toppen av baconet. så skjærer du bare skiver av pølsen når du ska lspise. stilig og godt. nammenam
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Tusen takk for at du la den inn her! Dette blir laurdagskosen min!!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 bare hyggelig. må få en tilbakemelding når dere har testet da. : )
FruMamma med nr 2 Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Du kan også legge løk først, så ost og til slutt bacon:) Eller blande forsiktig baconet i potetstappen.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2007 ja, men hele vitsen med bacon på pølsen, er jo at det blir som de bacon pølsene på bensinstasjonen
FruMamma med nr 2 Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Åja, hehe. Ødela hele opplegget ditt jeg nå da. Men...det ER godt med løk i også
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2007 he he... ja du må ikke ødelegge opplegget mitt her. ja sikkert godt med løk i. prøver det neste gang.
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Prøvde oppskrifta i dag, men mannen min insisterte på å lage middag til meg (av uvisse grunnar, det er nesten alltid eg som lagar mat) og han hadde berre bittelitt ost i pølsene, så det vart ikkje heilt shvung over det (men sikkert litt sunnare då *heh*) Neste gong går eg for kvitlaukspotetstappe ved sidan av. Men godt var det! Me like crispy bacon!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 En annen variant som pleier å falle i god smak her hjemme (når vi nå er inne på pølse m/mos): I ildfast form legger du lagvis med potetmos, pølser i terninger, salt, pepper, ketchup, grillgrydder, løk og tomat i skiver. Ha over raspet ost, has i ovnen til osten er smeltet. Kjempegodt alternativ til kjedelig pølse med potetmos!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå