Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Har slitt med trøtthet, kvalme, vondt i brystene, men idag er det ikke sånn..Er jeg paranoid, eller er det vanlig?
*RutIetutt* Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Det er jo mange som opplever at kvalme ol går over i uke 10-12, så det er ikke uvanlig nei. I forrige svangerskap forsvant kvalmen min i uke 10, og jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme så det merket jeg godt....
conney skal ha nr 2:) Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 tror ikke du skal bekymre deg, for i den tiden som du er i er det normalt at symptomene forsvinner fordi morkaka tar over produksjon av hcg,,det er hcg hormonet som gjør at vi blir dårlig...uhedligvis.. Legen sa det til meg i dag,,,jeg er 7+6 og legen mente at kvalmen min ville gi seg rundt uke 12.. lykke til videre
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg hadde skikkelige symptomer fra tidlig i svangerskapet. Trøtt,kvalm og innmari vonde bryster! Plutselig en morgen våknet jeg opp og ALLE symptomer var bare borte!!! Nå derimot er alle symptomene på plass igjen......... Så tror ikke du skal uroe deg alt for mye jeg:) Disse symptomene kommer og går tror jeg........hehe:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 puh...d var deilig å høre..takk for alle svar!!
hepses Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 ingen symptomer jeg bortsett fra ekstra sulten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå