Gå til innhold

hvor mange 3 mnd gamle babyer sover hele natten her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gjør det ikke. .....buhu

og hva er hele natten og hvordan gjør dere det? Noen som vil lære meg triksene?

Som skrevet tassen min sovner ved midnatt. Våkner så 4-5 ganger frem til morgen i 7-8 tiden.

hvordan skal jeg få styr på dettte, og går det ann å få styr på det.

Altså de babyene som sover hele natten, har de bare begynt med det selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min pleide å sove hele natten. Ja det var på babyens eget initiativ, bortsett fra at jeg sørget for at hun var skikkelig mett.

"Hele natten" er for meg en ca 8timer. Helt i begynnelsen ammet jeg 12, 03 og 06. 12 var da jeg la meg, så teller 2 nattamminger. Neste måltid var kl 9. Men så begynte hun å sove lenger, var da ca 2mnd, for å utvide til "hele natten" da hun var nesten 3mnd. Nå har vi plutselig begynt med nattmåltider igjen, 2 stk faktisk. GRRRR!

Synes det høres mye ut med 4-5 gg pr natt, sikkert slitsomt. Har du prøvd å gi flaske (pumpemelk eller mme) før sengetid? Funket her..

Skrevet

vesla her på 11 mnd sover hele natta. Vi har pleid å legge henne mellom 22-24, etter siste måltid, og hun sover til mellom 6 og 8. Mater og hun kan sove videre til 10. I natt sov hun fra 21 til 05, ga henne mat og så sov hun til 08:30.

Hun hadde en periode da hun var 2-4 uker at hun ville ha mat hver tilme på kvelden, til hun sovnet av utmattelse rundt 3-4 tida på natta. Jeg orket ikke det, så jeg begynte å gi henne erstatning på kveldstid, som siste måltid. Etter det sov hun stort sett hele netter. Nå har jeg kuttet ut erstatningen, og hvis jeg ikke pumper for å lagre melk, så har jeg melk hele døgnet. ( da hun var 2-4 uker, hadde jeg også for mye melk så hun kom ikke ned til den fete melken. Dette har også stabilisert seg nå...)

Skrevet

Jeg mener 11 uker!!! hun er ikke eldre enn det... =) ( født 31 okt, bare roter litt her...)

Skrevet

Gjorde ikke det her! I natt har han sovet så dårlig at jeg har ikke fått sovet selv............ZOMBIE i dag :-( Tenker hver kveld at håper han sover godt sånn at jeg kanskje får 3 timer i strekk, men neida :-) Blir vel bedre når han blir større....lov å håpe på det i vartfall :-)

Skrevet

jeg tror det kommer av seg selv. men et tips er at de er mette. tidvis ammer jeg hele kvelden føler jeg.

hele natten er mellom 6 og 9 timer her.

har nå begynt med rutiner. det funket for litt siden, men så funket det overhodet ikke. men nå funker det igjen. bade(bare rent vann) lese bok og pupp. sovner ved puppen riktignok. og strålende fornøyd hver morgen! men hun sover lite på dagtid. igår sov hun bare to timer. men blir ikke overtrett en gang..håper hun sover litt mer idag. hun blir tolv uker på fredag.

Skrevet

Vår lille kompis sover fra 18.30- 07.00 uten mat.han regulerte det selv da han var ca 1.5 mndr

Skrevet

Snuppa på 11 uker har sovet hele natten fra hun var 7-8 uker gammel :)) Veldig deilig!!

Skrevet

Her er det natta mellom 21 og 22, da sover han til 7 så spiser han og sover videre til ca. 10 da står vi opp.

Han har blitt sånn helt selv etter at jeg begynte å legge han inne på sitt eget rom (jeg sover i en enkelt seng i andre enden av rommet, tør ikke la han være helt alene enda), men jeg har funnet ut at han må få sove ofte på dagtid ellers fungerer det ikke om natta. Om dagen er han maks våken 2 timer i strekk så må han sove alt fra 30 min til 2 timer for så å være litt våken igjen, mao vi har ingen rutiner på dag sovingen.

Han ble 3 mnd i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...