Gå til innhold

treff for unge mødre i tr.heim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra håper flere vil da...

Skrevet

Jeg blir kansje med, kommer ann på når det skal være.

Og mulig jeg kommer uten Amalie da hun er i barnehagen, må nesten se ann når det skal være, for denne uka skal hun være hjemme onsdag og fredag så blir litt mye om det blir enda en dag.

Skrevet

tenkte å se hvor mange sov var int før jeg satte opp tid og slikt

Skrevet

Tipper det kommer et par stk.

Men kommer ann på hvilken alder som er "ung" da.

Men det må nesten være en plass der ungene kan leke (dem som har store nok unger) for er umulig og sitte med en 1-åring på fanget på en kafe uten lekerom.

Skrevet

kan jo dra på zitrus;)

Skrevet

Jeg kan kanskje bli med.. :)

Er 20 år, har en sønn på 6 mnd.

Skrevet

bynner kanskje å bli gammel jeg, men blir med hvis jeg får lov! (og det passer)

Skrevet

syns ikke det jeg iallefall

Skrevet

Zitrus ja :-S

Liker ikke zitrus lengre sånn egentlig etter at vi måtte betale godt over 300 kr for og være der en time ca sist.

Men kansje jeg blir med kommer som sagt ann på når det er med tanke på barnehagen til Amalie.

Skrevet

kan godt dra et annet sted...vet bare ikke av så mye..er jo gnske fersk hehe

Skrevet

Neida, zitrus er kjempe fint for barna og være på, er bar ejeg som er litt irritert på dme fordi dem tar overbetaling og nekter for at dem har gjort feil og at reglene dems sier noe men de gjør noe annet.

Skrevet

huff ja det skjønner jeg

Skrevet

Randi !!

Betalte du over 300 kr ??? Hvordan fik du til det da? koster det ikke are 10kr for voksen og 30 eller noe for barn (gratis for spebarn) ??

Skrevet

måtte betale 75 kr pr voksen (vi var 3) og 50 kr pr unge (var 2 og begge var under 1 år).

Det er kun gratis og babyen er så liten at h*n ligger i vogna og sover ellers må man betale 50 kr, synes det er helt teit når det står at barn under 1 år er gratis.

Skrevet

men skal vi bestemme en dag og et sted

er ledig nesten hele tiden jeg

Skrevet

Jeg syns 50kr. er helt greit..

å grunnen til at voksene må betale 75 er vel for at man skal leke sammen med barna. Husk, dem skal jo tjene penger på Lekeland. å om det hadde kosta 10kr per stk. så kunne dem jo like godt lakt nedd å starta opp noe annet.

Skrevet

Helt enig med deg i det. MEN når det står at unger under 1år er gratis, så burde det være gratis frem til ungen er fylt 1år. Ikke sånn at hvis ungen ikke bare ligger i vogna så må man betale vanlig barnepris for den, da skal det værtfall stå opplyst om!

Bare sett opp treff noen! Tirsdager og onsdager må jeg ha med meg begge to. Så gjerne varier litt =P

Skrevet

Joda prisen er greit den så lenge de opplyser om det når vi spør og ikke sier det når man skal betale.

Og det jeg reagerer på er at sist vi var der betalte vi 30 kr pr voksen og ingenting for ungene (fordi Ane klaga på at vi måtte betale når det står gratis under 1 år).

Hadde de opplyst om de prisene så hadde jeg ikke klaga idet hele tatt, men når prisene varierer for hver eneste gang ja da reagerer jeg.

Skrevet

Ja det er helt teit av dem.. leste det på nettsia.

Ser dem har vært å endra det - www.zitrus.no

nå står det at barn under 2år koster 50kr

(spebarn gratis)'

voksen 10 kr.

Skrevet

noen som har forslag til da og tidspunkt?

Skrevet

Alikevell betalte vi da med andre ord 65 kr for mye pr voksen.

Vi kan ikke bli med på noe treff tror jeg.

Neste uke så skal Amalie ha fri fredagen fra barnehagen for da er mamma her så kan ikke akkurat dra på treff da, og vil ikke ta henne ut av barnehagen mer en max en dag pr uke liksom nå som hun fortsatt er i tilvennings fasen.

Men det går jo ann og ha treff i helgene også da.

Skrevet

Hva med f.eks søndag da?

Orker ikke på lørdagen for vi skal ha overnattingsgjest fra fredag til lørdag og med tre unger orker jeg ikke å dra rundt omkring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...