silhah og emilie Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 bra håper flere vil da...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg blir kansje med, kommer ann på når det skal være. Og mulig jeg kommer uten Amalie da hun er i barnehagen, må nesten se ann når det skal være, for denne uka skal hun være hjemme onsdag og fredag så blir litt mye om det blir enda en dag.
silhah og emilie Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 tenkte å se hvor mange sov var int før jeg satte opp tid og slikt
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Tipper det kommer et par stk. Men kommer ann på hvilken alder som er "ung" da. Men det må nesten være en plass der ungene kan leke (dem som har store nok unger) for er umulig og sitte med en 1-åring på fanget på en kafe uten lekerom.
Iben guttemamma <3 Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Jeg kan kanskje bli med.. Er 20 år, har en sønn på 6 mnd.
Verbena Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 bynner kanskje å bli gammel jeg, men blir med hvis jeg får lov! (og det passer)
silhah og emilie Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2007 syns ikke det jeg iallefall
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. januar 2007 #12 Skrevet 16. januar 2007 Zitrus ja :-S Liker ikke zitrus lengre sånn egentlig etter at vi måtte betale godt over 300 kr for og være der en time ca sist. Men kansje jeg blir med kommer som sagt ann på når det er med tanke på barnehagen til Amalie.
silhah og emilie Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. januar 2007 kan godt dra et annet sted...vet bare ikke av så mye..er jo gnske fersk hehe
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. januar 2007 #14 Skrevet 16. januar 2007 Neida, zitrus er kjempe fint for barna og være på, er bar ejeg som er litt irritert på dme fordi dem tar overbetaling og nekter for at dem har gjort feil og at reglene dems sier noe men de gjør noe annet.
silhah og emilie Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. januar 2007 huff ja det skjønner jeg
Jente89 ♥ Skrevet 17. januar 2007 #16 Skrevet 17. januar 2007 Randi !! Betalte du over 300 kr ??? Hvordan fik du til det da? koster det ikke are 10kr for voksen og 30 eller noe for barn (gratis for spebarn) ??
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 17. januar 2007 #17 Skrevet 17. januar 2007 måtte betale 75 kr pr voksen (vi var 3) og 50 kr pr unge (var 2 og begge var under 1 år). Det er kun gratis og babyen er så liten at h*n ligger i vogna og sover ellers må man betale 50 kr, synes det er helt teit når det står at barn under 1 år er gratis.
silhah og emilie Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 17. januar 2007 men skal vi bestemme en dag og et sted er ledig nesten hele tiden jeg
Jente89 ♥ Skrevet 18. januar 2007 #19 Skrevet 18. januar 2007 Jeg syns 50kr. er helt greit.. å grunnen til at voksene må betale 75 er vel for at man skal leke sammen med barna. Husk, dem skal jo tjene penger på Lekeland. å om det hadde kosta 10kr per stk. så kunne dem jo like godt lakt nedd å starta opp noe annet.
Verbena Skrevet 18. januar 2007 #20 Skrevet 18. januar 2007 Helt enig med deg i det. MEN når det står at unger under 1år er gratis, så burde det være gratis frem til ungen er fylt 1år. Ikke sånn at hvis ungen ikke bare ligger i vogna så må man betale vanlig barnepris for den, da skal det værtfall stå opplyst om! Bare sett opp treff noen! Tirsdager og onsdager må jeg ha med meg begge to. Så gjerne varier litt =P
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. januar 2007 #21 Skrevet 18. januar 2007 Joda prisen er greit den så lenge de opplyser om det når vi spør og ikke sier det når man skal betale. Og det jeg reagerer på er at sist vi var der betalte vi 30 kr pr voksen og ingenting for ungene (fordi Ane klaga på at vi måtte betale når det står gratis under 1 år). Hadde de opplyst om de prisene så hadde jeg ikke klaga idet hele tatt, men når prisene varierer for hver eneste gang ja da reagerer jeg.
Jente89 ♥ Skrevet 18. januar 2007 #22 Skrevet 18. januar 2007 Ja det er helt teit av dem.. leste det på nettsia. Ser dem har vært å endra det - www.zitrus.no nå står det at barn under 2år koster 50kr (spebarn gratis)' voksen 10 kr.
silhah og emilie Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #23 Skrevet 18. januar 2007 noen som har forslag til da og tidspunkt?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. januar 2007 #24 Skrevet 18. januar 2007 Alikevell betalte vi da med andre ord 65 kr for mye pr voksen. Vi kan ikke bli med på noe treff tror jeg. Neste uke så skal Amalie ha fri fredagen fra barnehagen for da er mamma her så kan ikke akkurat dra på treff da, og vil ikke ta henne ut av barnehagen mer en max en dag pr uke liksom nå som hun fortsatt er i tilvennings fasen. Men det går jo ann og ha treff i helgene også da.
Verbena Skrevet 18. januar 2007 #25 Skrevet 18. januar 2007 Hva med f.eks søndag da? Orker ikke på lørdagen for vi skal ha overnattingsgjest fra fredag til lørdag og med tre unger orker jeg ikke å dra rundt omkring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå