stolt mamma til 3 Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 skal lage selv noen som har ideer?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Jeg tror kanskje jeg ville ha soekt paa nettet..Eller saa kommer det an paa hva du hadde i tankene da.>Lage paa data eller for haand feks??
stolt mamma til 3 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg tenkte å lage invitasjoner på datan. lurte litt på å få tak i fine papir med bakgrunnsmotiv eller bruke bilde av oss i bakgrunn, men jeg vet ikke hvor jeg får tak i slike ark. Men bordkort vil jeg lage selv og ikke på papir.
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 De fleste typer ark får man kjøpt i hobbybutikker og bokhandlere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå