Gå til innhold

hormoner og mannfolk?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid ca. midt i første trimester, og har nettopp begynt å kjenne hormonene. da jeg er bare 17 blir svingningene ekstra sterke etterom det er en del hormoner fra før av. problemet mitt er så enkelt som at typen min ikke takler utbruddene mine. dersom han gjør noe som plager meg, får jeg et utbrudd, og klikker fullstendig. da ender det som regel med storkrangel og j´han er for sta, mens jeg er for hormonstyrt til at noen av oss klarer å gi seg. jeg tror det største problemet vårt er det at han ikke klarer å forstå at jeg ikke kan kontrollere hormonene, at det ikke er noe eg kan gjøre for at ting skal bli bedre. jeg har forklart ham det flere gnger, men det virker som om han har en del problemer med å forstå at det faktisk er han som pent og pyntelig bare må overse det. noen råd eller tips om hva jeg kan gjøre for å få ham til å forstå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her bare at jeg ikke er gravid.Har bare spekkfullt av hormonoer og han skjønner ingenting!Er ikke akkurat den som klarer og sette ekstakt ord på følelsene mine heler da.Mannen min tror jeg har gått fra vettet av og til siden jeg blir så aggresiv men etter 5 minutter er alt glemt.Prøv å gå en tur det hjelper.Kan også prover noe hormondempende.Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...