Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Spent på å høre erfaringer. Noen som har prøvd? Var ikke dette med puffing og vognng litt kvasst?
Expat Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Hun damen der skremmer vettet av meg! Hva med Gina Ford sin "From contented baby to confident child" (Norli fører den, tror jeg), Gina er smart og ganske genial...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Bare engelsk utgave eller? Føler jeg miste rså mye når jeg skal lese slike teorier på engelsk jeg....Takker for tipset, for Anna skremmer meg også
Expat Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Gina skriver veldig logisk og greit, ikke veldig komplisert. Og så er det korte kapitler om konkrete problemer i den boken.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Hun skremmer ikke meg. Synst hun har mye fornuftigt å komme med. Bruker de tingene jeg synst virker logisk. Følger ikke alt. Man må nok finne litt sine egne metoder på en del ting. Har du prøvd vogning? Min rorer seg på noen sekunder. Langt mer skånsomt enn å gå med en baby på armen som er oppløst av gråt og overtrøtthet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå