#Troika# Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Synes det bør være noe spesielt, og kanskje ikke noe av det som står på ønskelisetn..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Fikk ikke gave fra min forlover jeg.. hun mente det å være forlover innebar så mange "plikter" som å stille opp her og der - at hun synes det var gave i seg selv.. ikke fikk jeg tale under middagen, heller *snufs* ..kan ikke si vi er så gode venninner i dag, akkurat :-/
pandabjørn Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 hva fikk du ikke gave fra din forlover !! det var dårlig gjort synes jeg og jeg føler med deg at du er litt skuffet.. hva er det hun har stilt opp med da foruten utdrikkingslaget og selve bryllupet ditt da???
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Var med da jeg prøvde kjole. Og ordnet bryllupsbil (fikk låne fra familien). Ellers har jeg fikset det meste selv, synes jeg.
Jenny-penny Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 jeg gav min ene bestevenninde koffert sett- rød til henne og sort til han- matchende. min andre venninde fikk ett maleri:o) begge ble veldig glad. spørs litt hvor mye du vil legge i gaven. sengesett i satin med monogram er jo koselig??
#Troika# Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2007 Har så absolutt tenkt å gi gave, har aldri hørt om at forlovere ikke gir. Den var litt dryg, syns også jeg. Hvor kan man få i et slikt sengesett? Fint forslag. Maleri også
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Jeg gav ett nytt dørskilt i.o.m. at det blir en ny familie, og ett veldig vakkert glass fat.. Morsomt med personlige gaver!
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 En ting som har blitt populært i vennegjengen vår er kunst fra felles hjemsted... Det kan være litt artig å ha, og så blir det ofte en unik gave:)
#Troika# Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2007 Hmm, hørtes litt artig ut. Som for eksempel?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 Hvis du er glad i å lage ting selv, hvorfor ikke gjøre det? Hekle, strikke? Selv lagde jeg en stor nisse da jeg var forlover...
PintSizedDictator Skrevet 19. januar 2007 #12 Skrevet 19. januar 2007 Min forlover valgte å betale frisørtime med oppsett av hår og sminking for meg. Syns det var en fin gave eg:) Så ble det en mindre utgift på oss under bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå