phantomet Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Her i phantom-hulen er det undertegnede som tar all nattevåk med glupsk måke...noe som på særdeles travle netter betyr så godt som ingen søvn... Da vi sent igår endelig gikk til seng, phantom-mannen og jeg, ba jeg ham om å finne frem tøyet som han skulle ha på seg idag og legge det ut på badet. Han vet jo hver eneste kveld at han skal kle seg neste dag...Da slipper Måka og jeg og vekkes grundig med fullt lys, slik at phantom-mannen klarer å raide garderobeskapet om morgenen... Og denne forespørselen synes phantom-mannen er urimelig....men han gjorde det med et furtent uttrykk.. Så damer....er jeg urimelig som ber om muligheten til å sove om morgenen? Uten å måtte delta i påkledningen til mannen?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 NEI!!!! Selvfølgelig er du ikke det! Her også gjør vi det sånn, det er jo ingen bombe liksom, at man trenger litt tøy neste dag.....så vanskelig er det jo ikke å få det til:-))
Gummelillan Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 På ingen måte! Men gummismannen kan nok forstå phantommannen veeeldig godt ;-) Samme ritualet her...
phantomet Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2007 Men dette har jeg bedt ham om å gjøre flere ganger...Og da gjør han det med sånn furte fjes...For så neste dag å igjen legge seg uten å forberede påkledningen neste morgen igjen...
Karomamma Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 NEI, du er ikke urimelig. Jeg legger klart til meg og Karosnuppa HVER kveld på badet og så må Karopappaen rett og slett kle på seg i mørket hvis han ikke har funnet frem sitt eget. Jeg kjører en stram linje om morningen. Snooze på vekkerklokka er for eksempel IKKE tillatt hjemme hos oss. He he....
brumlemor Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Du er ikke urimelig i det heile tatt, vi prøver å praktisere de t samme, med vekslende hell...
dritgrei hei hei! Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 hehehehehehhehehhehehehehe ja urimelighetens dronning, det er du! Best å furte vettu.... kan jo hende han får det som han vil da..... :-) Lenge leve furteleppe og sutrelyd, gjerne til de er 89 år Jeg ler!
Maud Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Ja, du er urimelig! Den stakkars mannen prøver jo bare å sove mens du forstyrrer ham med å stå opp og servere Måka. Da er det minste han kan forvente at han får skru på lyset og dunke med dørene når dere ikke skal gjøre annet enn å dra dere utover dagen. Ærlig talt - jeg kjenner meg igjen. Maud-mannen fant frem klær på kvelden mens minstemann fortsatt fikk mat på natta, men han kunne også stønne litt over det. Stakkars menn, de har det slitsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå