Prish Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Gode gamle misjonær stillingen har vært ute av drift ei stund (er i uke 32, så magen ble litt for stor...) doggy i senga er ubrukelig i mer enn 2 min om gangen. Vondt i kærne og bare sklir. Rir jeg ham, får jeg strekk i magen... Hvordan har dere jenter sex med magene i veien? Er ikke noe gøy lenger når det bare blir slit og stress Trenger noen gode tips.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 prøv en slags liggende "doggy", dere ligger begge på siden, men du ligger kanskje litt vridd. Husker ikke hva stillingen heter, men den funker for oss
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Uffda... Eg er i uke 36 men har ingen problemer med misjonæren Han må bare støtte seg på hendene så han Det dere kan prøve er stillingen "L" Da ligger du på rygg med beina over han og han på siden.. Fantastisk stilling.. eller stående.. det funker da fint:) Lykke til håper dere får det til..
Minimo <3 Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Gode deilige sidelengs har vært min hjelp i flere uker.. klarer ikke noe annet! da ligger du i krok på siden, mens han tar deg bakfra.. hjelper litt ekstra på hvis man slikker fingrene hans mens han gnar deg på puppene.. typen min ser for seg en deilig trekant då
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Man kan jo ha en type misjonær bare at han står på knær mellom beina dine, istedenfor å ligge over deg. Det synst jeg gikk fint, da kan du variere med beina dine, ha de opp på skuldrene hans osv osv.
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Dere har vel et spisebord du kan sitte på........eller stå på beina og hold deg fast i noe om du trenger det, mens han tar deg bakfra. Legg deg på kanten av sofaen med bena på bordet mens han står på knærne mellom deg.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå