Gå til innhold

hva med oss som vil gå opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her inne som har det problemet at man ikke klarer å legge på seg? eg er 159 høy og 45 kg... eg vil hvertfall opp 49-50 kg.. få puppene mine tilbake kanskje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik var det for meg før jeg ble gravid,veide 54 kg og er 169 cm høy.

Nå veier jeg 58 kg og er fortsatt 169 cm en helt grei vekt for meg føler jeg;)

Hvis du plages med å være så tynn ville jeg ha kontaktet legen min,han/hun kan løse slike problemer med noe som en vennine av meg kaller "fløte kuren";)

Skrevet

Jeg var 48 kilo siden jeg var 11 år og frem til jeg ble gravid. Etter graviditeten har jeg vært mellom 50 og 52 kilo. Kan spise så mye jeg vil uten å legge på meg. Kunne godt vært mellom 55-58 kilo, da jeg er 162 cm, men orker ikke stresse noe med det. Har det egentlig greit og folk får godta meg som jeg er :)

Skrevet

ja slik tenker eg og... men eg blir så veldig deprimert når klærne er for store.. eg spiser MASSE. 8 skiver til frokost og på jobb.. middag.. mellom måltid.. og kvelds.. så det er veldig rart det der...

Skrevet

noen som har noen tips om hvordan gå opp? mange sier trening.. stemmer d??

Skrevet

jeg er litt over 1,65 høy og veier mellom 48-49 kilo...... har begynt og trene i håp om og legge på meg noen kilo.... skal si ifra vis det funker jeg :)

Skrevet

oki.. tusen takk.. får vell kanskje prøve det eg og..

Skrevet

Du kan gå opp i vekt ved å trene, men du blir ikke så mye større av den grunn. Med mindre du vil ha skøyteløpermuskler da :)

Muskler veier mer enn fett....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...