Gå til innhold

Hva koster dette sånn ca? Lager budsjett for bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blomster

Transport

Drikkevarer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blomster: 4000+/-

transport: Vi skal ha karjol og det koster 6000,-Leie av bil vet jeg ikke, 2000 kanskje?

Drikkevarer:5000+/-

Fotograf: 3000++

Skrevet

her er det nok åpent for svært ulike priser, etter hva slags bryllup du har tenkt å ha.

Blomster: tror 2500 skal holde for oss, enkel brudebukett, og vi lager borddekorasjoner selv

Drikkevarer: her har vi budsjettert 30.000 - som høres sinnsykt mye ut - men det er for 60 gjester på hotell - hvor vi ikke kan ha medbrakt drikke. 500 per pers. burde holde til velkomstdrink og drikke under middagen!

Fotograf: det får jeg grratis, min beste venninne er fotograf :)

Skrevet

Jeg har satt opp 5000 til brudebukett og dekorasjoner.

Vår fotograf koster 6000. tror det er vanlig med rundt 5 til 6000 dersom en vil ha bilder ute iallfall.

Vi er 75 middagsgjester+ 14 til kaffen.

vi regner 50 flasker vin, 10 flasker velkomstvin. 8 kasser øl og 8 kasser brus.vi har og 3 l likør, og 3 l cognac.

Men vi vil ikke legge opp til "fyllefest" heller. .Dette blir da nette sum av 15000 i drikkevarer. (handler og tar med alt selv til lokalet)

Skrevet

Vi regner ca.60 000 for alt.

550 per kuv. med mat + drikke (men vi skal ikke ha alkohol)

Selskapet holdes på hotell, så for brus og slikt blir det veldig dyrt (35 kr for en halvliter mineralvann). I tillegg koster fotografen en god del,

og bryllupsklærne (skal i tillegg til oss to ha brudesvenn og pike).

Skrevet

Blomster-enkel bukett med kalaliljer, 1000 kroner. TIl borddekorasjoner, rosehoder og blader i små runde boller fylt med vann og flyselys, tilsammen 2000 kroner.

Transport- mamma sin kabriolet. Busset gjestene til og fra, det kostet oss 1500 kroner.

Drikkevarer: Svigers smuglet fra sverige, 30 kartonger med vin. (så prisen vet jeg ikke) I tillegg hadde vi øl, cider, gin, whisky og konjakk og baileys, tilsammen ca 5000 kroner.

Etter kvelden viste det seg at det gikk nesten ingenting av gin og whisky, men nesten tre flasker konjakk.

Skrevet

3900 for fotograf, som kom ut til der vi hadde vielsen og tok alle bildene der. Da fikk vi også et album med 20 bilder i. Han hadde selvsagt lagt med 10 andre såkalte prøvebilder som vi kunne bytte ut de andre bildene med om vi ville (/Yeah right, de måtte jeg jo ha utenom), og vips, 1000 kroner til....:)

De vet å ta seg betalt!

Skrevet

Det kommer nok helt ann på hvor du bor, med hensyn til priser.

I de store byene er det nok litt dyrere, spesielt med hensyn til fotograf.

Vi betalter 6000,- for den minste pakken til fotografen.

Bil koster 2-3000,- og så spørs det jo om du skal ha transport til gjestene også.

Blomster kommer helt ann på hvor mye du skal ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...