Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er helt enig m deg Renate... Det er viktig med kjærestetid, men det er ikke alle det passer for. For oss passer det ikke så ofte, da besteforeldrene bor 5 timer unna oss, og har heller ikke noen andre som kan passe veslejenta vår. Vi har vært ute noen få ganger etter at hun ble født (snart 4 mnd), og har da vært hos besteforeldre, eller besteforeldre vært hos oss. Eg sku mer enn gjerne hatt mer tid sammen med kjæresten min, bare han, men det er vanskelig å gjøre noe med. Han har hatt pappaperm i nesten 4 måneder nå, og det har vært kjempeherlig, men vi blir fort "lei" hverandre når vi går oppå hverandre, og da hadde det vært godt med en kveld der vi var uten Serina.

Og til og med helsestasjonen oppfordrer alle nybakte foreldre til å ha kjærestetid, fordi mange par gjør det slutt. Her jeg bor arrangerer de kurs for førstegangsforeldre om kommunikasjon, og der vil de helst at barna ikkje er med. Når vi skal på dette kurset må vi mest sannsynlig ta med jenta vår, pga ikke noe barnevakt og det syns eg e litt synd. Vi må til og med ha ho med oss til tannlege og lege... og det sku eg ønske eg slapp!

Skal snart flytte, og det er noe både besteforeldre og vi ser fram til, for da er det "bare" 2,5 timer det ene settet med besteforeldre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne "anonyme" er jo den samme hele tida, som tullesvarer for å erte på seg folk. Drit i å svar på innleggene fra h*n, er jo åpenbart bare noen med fritidsproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...